Kopírující Čína? Zapomeňte, Huawei míří mezi elitu

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 42

Názory k článku

29. 06. 2012 09:46

Věřím, že z pohledu obchodních výsledků může jít firma Huawei nahoru, možná i z pohledu expanze na trh. Kvalitu mobilů příliš soudit taky nemohu, nicméně pokud využívají jen Android jako OS jde 50% telefonu na vrub Googlu. Ale měl jsem možnost se blíže seznámit například s řadou SOHO routerů a to nejen těch brandovaných O2, ale i original, a musím dle mého názoru, že to je tragédie - nedodělaný FW, pojetí některých síťových konceptů v podání Huawei (například FW nebo NATu)je taky tragické v porovnání s ostatními. A vrcholem toho všeho jsou jejich stránky podpory - po zadání typu routeru mi tam naskočí nějaký mobil, když se konečně doklikám na stránky routeru, není tam ani po roce ne/fungování routeru žádný nový, natož ten starý. Mimochodem co jsem slyšel od kolegů ani jejich technika v oblasti mobilních sítí není tak zdaleka tak dobrá jako je levná.
Takže s tím mířením mezi elitu bych byl zatím hodně opatrný.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
28. 06. 2012 20:01

Je otázkou času, než začneme čínu vnímat jako kvalitu. O japonskejch věcech se kdysi dávno taky řikalo, že jsou
"junk"

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
28. 06. 2012 15:16

Nemáte náhodou někdo zkušenosti s VRP (Versatile Routing Platform), což je OS profesionálních Huawei routerů & switchů? Na internetu jsem našel jen dost málo informací o tomto OS. Naproti tomu o konkurenčním IOS od Cisco existuje kvalitních materiálů zaměřených na veškeré aspekty toho systému opravdu dostatek. Cisco má také vynikající systém školení a certifikací, existují simulátory i emulátor zařízení Cisco. Netušíte někdo jestli něco obdobného nabízí i Huawei na své produkty?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
28. 06. 2012 13:20

Co je to za graf, který nemá popisky os?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dnv
28. 06. 2012 12:17

doteraz patril huawei medzi najväčších OEM výrobcov sieťových zariadení,teraz začína predávať výrobky pod svojou firemnou značkou...osobne im držím palce,ich výrobky vynikajú spracovaním aj výdržou medzi ostatnými výrobkami čínskeho pôvodu a čo je nezanedbatelné,vedia pomerne slušne konkurovať aj relatívne nízkou cenou,ktorá je velmi zaujímavá hlavne pre koncových užívatelov,takisto existuje u nich aj velmi dobrá podpora aj pre prastaré výrobky,takže sa človek nemusí báť toho,že pol roka po začatí výroby nezoženie firmware,ovládače......

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
28. 06. 2012 10:27

Je zajímavý, jak nepadlo ani slovo o minulosti a zrodu týhle firmy, což mj. evokuje tak leda elitní backdoory v hw. Dobrou chuť.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
28. 06. 2012 09:10

http://www.digitimes.com/news/a20120627PB201.html... Huawei adopts MediaTek dual-core chip for smartphones, says report
Commercial Times; Jessie Shen, DIGITIMES [Wednesday 27 June 2012]MediaTek's new MT6577, which uses a dual-core 1.2GHz Cortex A9 CPU, has been adopted by China-based Huawei for as many as four of its upcoming smartphone deviceshttp://www.digitimes.com/news/a20120627PR204.html...
Tedy levné mobily do 200 amerických babek budou umět FULL HD. Toť k otázám cena výkon u Huawei

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
28. 06. 2012 07:35

Kopirujuca cina?
Ano! Hjuavej je kopirujuca cina!Dalsie otazky?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (6)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
28. 06. 2012 07:21

Tomu se snad nedá divit, když dělají mimo jiné anroidí smartphony za ani ne 5000 podobné těm od jiných značek za 15

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
28. 06. 2012 03:56

Huawei?
Neznám.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
28. 06. 2012 01:05

kdy pan Sedlák pochopí, že uvádět Příjem a zisk v jednou grafu je trochu mimo. Příjem (výdaj) jsou čisté peněžní toky (Cashflow). To co pan Sedlák uvádí jako příjem jsou Výnosy (tržby). Tohle jsou základní ekonomické pojmy. K čemu je to MBA ve Vídni pane Sedlák? Prodat např. počítač na fakturu totiž není příjem, ale výnos. Akruální princip účetnictví. A kdy začnete konečně citovat grafy???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
28. 06. 2012 00:56

No Huawei je především znám tím, že vše co na začátku vytvořil sprostě ukradl. Ostatně začal tak, že Cisco v Číně postavilo továrnu a následně odešlo, protože jejich výrobky ta továrna (Huawei) prodávala i pod svojí značkou, protože měla větší kapacity, a následně pak několik let prodávala Cisco výrobky bez vlastního vývoje - a když říkám Cisco výrobky, tak opravdu Cisco - identické komponenty, nahrávali jste do toho Cisco firmware.
To samé následně udělali s Alcatelem a jejich DSLAMy.
Prostě tahle firma se mi hnusí. Sice od té doby nabrali desítky tisíc inženýrů vývojářů, takže už to není jen tupá fabrika a opravdu jsou schopni něco vymyslet, ale kdyby to bylo v jakémkoliv jiném státě, tak by ta firma ve světě nesměla prodat ani prd, musela platit miliardy a když by je ten stát chtěl bránit, tak má na krku obchodní blokaci celý stát. Tady naopak od číny dostávají štědré dotace, které jim umožnily rychlý rozvoj (a které by všude jinde byly žalovány za nezákonnou podporu).
A tohle není něco, co bych byl ochoten jakkoliv podporovat, takže ode mě neuvidí ani cent. Ale obávám se, že časem všechny ostatní porazí, právě proto, že jejich náklady na prvotní vývoj a rozvoj byly a jsou řádově menší

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
28. 06. 2012 00:52

Huawei a elita? Možná by mohl mít tak leda elitní místo v odpadkovém koši... A nedokážu souhlasit ani s tím, že je "dobrý cenou", protože ano - Huawei patří mezi nejlevnější výrobce. Ovšem poměr cena/výkon je naprosto tragický!Co je nejhorší, tak že technologii Huawei začali využívat i operátoři a opravdu je poznat kde je použitá technologie Nokia a kde Huawei. A do budoucna jsou nakupovány jen technologie Huawei, protože jsou 10x levnější (a stejně tak i méně kvalitní).
Což je opravdu tragédie, protože dřív si stačilo koupit jenom jiné zařízení než dodávané operátorem a bylo to OK. Jenže až budou nekvalitní zmetky všude na straně operátora, tak vlastní síť si už nekoupíte...A v současné době používá Huawei každý - O2, TM i VF! O2 má na tom odhadem 80% 3G sítě, T-mobile skoro 100% a to samé VF.Takže v ČR máme "specifický trh", mobilní datové sítě žalostně pokryté a k tomu ještě fungující na technologiích z čínských manufaktur z výprodeje - úžasné!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (5)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
28. 06. 2012 00:19

Zas tu budete tlačit, že příjmy a zisk jsou to samé?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
28. 06. 2012 00:19

Má někdo přehled, jak jsou telefony Huawei spolehlivé a kvalitní? Hlavně tedy v poslední době. Nebo třeba, zda jsou kvalitní hi-end modely a low-end ne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor