Lepší než detektor lži: vyzkoušeli jsme neuromarketing

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 4

Názory k článku

15. 05. 2015 15:58

Nějak se nemohu zbavit pocitu že to celé není ani tak zacílené na zákazníka, ale je to past na firmy které reklamy zadávají.
Z článku:
"… je zas důležité správné křupnutí. Tohle je velká magie…"
"Cena jednoho testu se pohybuje od desítek tisíc do dvou set tisíc korun…"
"Učíme firmy to používat…"

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
15. 05. 2015 14:03

Všechno jde odrbat i PET, když člověk ovládá neurologii a biochemii.
Reklamy u mě jsou k ničemu, protože se řídím zásadou, že dobré zboží se prodává samo.
Jedině se dá dívat na reklamu s kočičím žrádlem, když tam nejsou hnusný rezavý nebo chlupatý kočky. Ale kočku nemám, tak jsou to u mě vyhozený miliony za reklamu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
15. 05. 2015 01:17

Kdyz si to nasadil na palici Zeman, tak to okamzite vybouchlo

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor