Postup je jasný - TV programy jsou natolik přesyceny reklamami, že je ignoruje stále více lidí. Buď jdou na procházku, nebo do postele, nebo využijí televizor jako zobrazovací jednotku na promítání kopií multimediálních děl (vytvořených pro vlastní potřebu v souladu se zákonem). Podobný osud potkal DVD, na které začali diváci házet bobek, protože je otrávilo neustále opakované pitomé protipirátské varováníJenže webové servery jsou na tom mnohdy ještě hůř. Naštěstí na www stránkách je možné reklamy odstranit nebo alespoň omezit. Provozovatelé se však stále více snaží obsah na reklamy navázat tak, aby bez nich nebyl zobrazitelný. Prohlížení webů velkých provozovatelů tedy zákonitě bude následovat osud TV vysílání - uživatelé je prostě začnou ignorovat.Další budou na řadě počítačové hry - už dnes bývají po startu promítány nepřeskočitelné reklamy. Stačí jich ještě pár přimíchat doprostřed nebo před každé spuštění z uložené pozice a hry se přestanou kupovat, případně se budou používat pouze cracklé verze, šířené jako warez.Co bude dál? Začnou se promítat reklamy několikrát v průběhu filmu v kinech? Před filmem jich už taky bývá nadbytek. Začnou se reklamami nacpávat elektronické knihy? Až se všechna zařízení propojí do tzv. internetu věcí, bude použití každého z nich podmíněno shlédnutím nějaké blbé reklamy? Například WC vám nepovolí odklopit víko, dokud se nedozvíte, že s řasenkou Černá mrcha budete mít až sedmdesátitisíckrát větší objem?