Philip Young je vládce dat londýnské dopravy. Prozradil, jaké vychytávky s nimi lze dělat

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 6

Názory k článku

02. 03. 2016 15:51

DP Praha ma uz roky system pro realtime sledovani polohy tram Doris a bus Audis jenze pan Dolezal z DPP na tech datech sedi jak zaba na prameni a nic s nim nehne

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
29. 02. 2016 21:19

no hlavně že to vůbec nefunguje tak jak to vypadá, na druhou stranu
máte lidi na nástupištích, žádné ptákoviny jako pražáci - obří stanice z mramoru, žuly, čištění tunelů mezi stanicemi (to je snad Praha jediný metro na světě v tomhle)
všude turnikety, snímače, kde to jde je metro vedeno na kolejích mezi barákama, v Prahe i na JM máte stanice zakopaný, široký nástupiště, park na nima, 2x tunely, ně jeden, ale 2 ! pro každou kolej 1 . . protiatomový dvěře v každý stanici (i na JM), střížkov = vypadá jako terminál na letišti, podobná stanice v Lon. metru je něco jako Dorris Hill, Kilburn - podivejte se jak vypadá, člověk přímo cejtí že je to stálo postavit asi tak 100X míň,
na druhou stranu to taky nefunguje, v autobuse musíte jít předním vchodem a cvaknout si oyster, musíte si ťuknout na zastavení, tohle všechno zpomaluje, DLR - většinou ve špičce jede jako housenka
(jako kdysi v Praze na Václaváku had tramvají), poruchové, má to být bezúdržbové, v každém voze je přitom přítomen vyškolený pracovník, který to hlídá = takže zaměstnance to neušetří, navíc každou chvíli vidíte odklopený nouzový pultík a jak to zaměstnanec provizorně řídí sám bez pc a jede to rychlostí jen o něco větší než chodec, asi 20 km/h max, pak to za takovu soupravou vytváří velkého hada (ve špičce)
autobus někdy zastaví bezdůvodně uprostřed trasy a další už nejede, musíte si přestoupit a koupit další lístek znova . . no asi to vypadá že to tam navrhovali češi nebo poláci tak trochu
lidi na druhou stranu jsou zvyklí chodit mnohem více pěšky, někdy je lepší v metru nepřestupovat a nejet další 1-2 stanice, ale radši vystoupit a jít pěšky
(třeba když jste na Bank - nebo tak nějak, už se moc nepamatuju a chcete jít na Tower Bridge, nebo Tower, tak je lepší to tam zapíchnout a neproplejtat se bludištěm a jít po ulici, dorazíte dříve, lepší než čtvrt hodiny se proplejtat a pak jet 1 stanici)
aspoň že řidiči nejsou tolik naštvaní a pracovníci jsou ochotní, turistu většinou pustí ven i bez platné karty, ti lidi sou většinou černoši, indové, pákistánci, starší lidi, většinou vás pustí a většinou jako turistu (napoprvý) i bezplatně dovnitř,
to se nedá srovnat s psychopaty z dp praha (pardon, revizory) nebo nasranými tramvajáky, autobusáky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor