Plány PPF s Telefónikou: Propouštění, zatraktivnění, prodej

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 21

Názory k článku

09. 11. 2013 23:52

Bože, ten přístup "sedneme si do kroužku a uděláme si proezentaci kde si budeme povídat jak jsme cool a in" mě přijde dobrej u nějaké firmy co prodává zmrzlinu, ne u banky nebo telekomunikačního operátora. Tyhle firmy mají být solidní a i tak přiměřeně zkostnatělé.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
08. 11. 2013 22:24

Štíhlá, optimalizovaná, mladá a sexy firma s manažerským řízením - to je právě to stadium, kdy je nejhodnější dotyčnou firmu urychleně opustit, ještě než dosáhne orgastického zhroucení.
Panebože, ochraňuj nás před rychlokvašenými univerzálními manažery s titulem MBA - amen.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
08. 11. 2013 10:13

Hurá k ČEZu?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
08. 11. 2013 09:29

Podpora Telefoniky, to je kapitola sam o sobě. Ještě nikdy se mi nestalo s nějakým technickým problémem, že by mi pomohli - mají v manuálech odpovědi typu: všechno je v pořádku - o ničem nevíme - zkuste restart.
pravidelně o víkendech po půlnoci asi dělali údržbu nebo snad zapnuli šetřiče nebo co, 3G přestávalo fungovat nebo byla odezva 2 vteřiny, eventuálně nešel upload, ale za léta jsem z nich ani jednou nedostal odpověď, jak dlouho to bude, co se děje, jestli s tím nejde něco udělat atd. když jsem otravoval moc, tak i vždycky řekli že udělají restart, hovada, nebo ať to pošlu písemně. Doufám že u úklidu a bezpečnostních agentur najdou prostor k seberealizaci.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (5)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
08. 11. 2013 09:24

ono nie je velmi dobre, aby telkomunikacnu formu viedol ciasnik (cesky cisnik, nemecky kellner) :)))))
Precvo ten tag irony zmizol

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
08. 11. 2013 09:06

Pokud se O2 vrati do stavu, kdy bude minimalne stejne tak kvalitni jako stary dobry Eurotel, pak jedine dobre. Nejvetsi problem O2 je komunikace se zakazniky a obrovsky bordel v jejich internim systemu. "Mas zakazniku problem, nebo neco chces? Chyba je vzdy u tebe, tak nas zaluj, ale nejprve nam dej penize."

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
08. 11. 2013 08:43

Takže abych si zprávu přeložil: "Primárním cílem firmy nyní bude defekovat* na zákazníky ještě víc než doteď". To je nadevšechno, konečně pořádná revoluce v telefonování.* Defekace (vulg. Sraní) je vyměšování tuhého nebo polotuhého odpadního materiálu z trávicí soustavy. Jeho frekvence u člověka je vysoká při průjmu, za běžných okolností 3× denně až 3× za týden. (zdroj: cs.wikipedia.org/wiki/Defekace )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor