Přepravním firmám s „umělou inteligencí“ se zvyšují marže. Kdo funguje postaru, naopak ztrácí

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 13

Názory k článku

19. 03. 2019 20:17

Kdo má vysokou marži, tak buď prodává draho nebo nakupuje levně, nějak se mi to nezdá, takový přístup mi přijde značně neekonomický pro ostatní (buď zákazníky nebo původní prodejce). Celé mi to přijde jako špatný překlad nebo finanční negramotnost původního autora. Logicky je v zájmu zákazníků i výrobců nechat logistiku na někom s co nejnižší marží.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
19. 03. 2019 16:51

najvyssi cas zacat pouzivanie AI danit

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
19. 03. 2019 15:31

Mě to přijde jako blbost.
Já jsem si myslel, že marže se určuje podle rozdílu mých reálných nákladů na produkt/službu a ceny, kterou mi za to zaplatí zákazník.
Ale tohle podle mě nemá žádnou souvislost s tím zda je nebo není nasazena umělá inteligence. Prostě když to někdo udělá jako apple a nasadí cenu výrobku na dvojnásobek výrobních nákladů, tak má prostě marži 100% a je úplně jedno jestli má někde umělou inteligenci nebo ne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (8)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
19. 03. 2019 15:09

No já nevím, ale za vším bych umělou inteligenci nenazýval a neviděl.
Prostě někdo má větší marži díky různým optimalizacím, někdo zase má menší marže, ale zase více obhospodaří a ve skutečnosti je to šul-nul.
Aby pak nebyl výsledek všech optimalizací, redukcí apod. takový, že naštvou stávající zákazníky a půjdou do kytek

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor