Proč někdo řeší počet produktů? Protože počet produktů a jejich variabilita a komplexnost dost zásadně ovlivňuje složitost toho systému.Asi se shodneme, že úplně jinou komplexnost bude mít taková Alza a eshop na dálniční známky. Dálniční známky jsou ploché produkty s pár parametry v databázi. A všechny mají stejnou strukturu.
Taková Alza bude řešit sériová čísla produktů, záruky, zcela rozdílné kombinace a provazby, zcela různé typy produktů, u hw, sw, licencí, hudny, eknih, ...Na to snad není potřeba zas taková představivost, ne?Btw, datové schránky mají docela jasně definované api, přes které lze komunikovat. Takže předat do systému datových schránek text a spárovanou adresu datovky, opět nebude atomová věda. Tipuji že o nic složitější, než API na výměnu informací se systémem kamer a rozpoznávání RZ.Btw 2: koukněte do Alzy. Nebo jakéhokoliv jiného systému. Také tam najdete v uživatelském profilu seznam objednávek, faktur, co bylo jejich obsahem, informace o zárukách, ... vážně obyčejný eshop nemusí spravovat databáze o uskutečněných obchodech? Já tvrdím, že obyčejný eshop obstarává daleko složitější agendu informací a kombinací dat.A ano, že ta cena měla být spíš někde v řádu desítek milionů, na tom se pohledme z venčí a se znalostí veřejně dostupných informací shodneme. To je taky přesně ta věc, na kterou měl ten hackathon ukázat. A co se mu také perfektně podařilo. Takže nemá cenu řešit, jaké by byli jejich víkendové náklady. Asi nikdo rozumný nečekal, že za 2 dny vznikne komplexní produkt. A ani to nebylo cílem.