Pro Apple jsou teď prioritou vlastní displeje. Dal to jasně najevo na nedávné konferenci, kam vyslal dav zaměstnanců

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 7

Názory k článku

30. 05. 2018 08:42

Na fotce zamestnanci vypadaji opravdu nadsene. Zajimalo by me jestli to odpovida skutecnosti nebo to je jenom opet herecky vykon stejne jako fronty pred obchody pri uvedeni neceho noveho na trh. Mimochodem nedavno jsem videl video jedne spolecnosti, ktere rozesilaji uchazecum o zamestnani. VE videu jste videli jak vsichni hrajou fotbalek, jak se vali na pohovkach, jak si popijeji kavicky, hraji playstation atd. ale nevidel jsem tam nic co by ukazovalo realnou praci. Takze po shlednuti jsem nabyl dojmu ze pokud bych sel k nim pracovat tak si vlastne budu uzivat. Nastesti znam jednoho cloveka ktery tam pracuje a ten mi rekl ze na to vse co je ve videu prezentovano mel cas asi tak dvakrat za 2 roky co tam pracuje. Zaver je ten ze jsem na podobne WOW fotky, videa atd. v posledni dobe dost alergicky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
29. 05. 2018 14:44

tak je to logické, Apple se topí v penězích a protože prachy dělají prachy, potřebuje je do něčeho investovat. Doposud nemělo smysl investovat je do OLED nebo LCD displejů (spousta patentů, know how, pomalý vývoj), ale mikroLED je jiné kafe, všichni stojí zase na startovní čáře vedle sebe a hlavní cena netrpí současnými neduhy (černá barva i LCD a maximální jas + životnost u OLED).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
29. 05. 2018 14:30

Neuvěřitelné, Apple vytáhl do boje proti Samsungu, LG a Taiwancům, Číňanům v zobrazovacích panelech.
Každopádně, konkurence od Apple příjde vhod.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
29. 05. 2018 13:49

Čím víc pruhů, tím víc Adidas, čím víc lidí, tím víc Apple

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor