To je přesně několik otázek, kterými je dobré začít. Dáte uklízečce, účetní, kolegovi z reklamací, sekretářce? Oni také negenerují zisk. Ale kdo chce najít systém, který bude spravedlivý a zároveň motivující, ten si tu práci dá a donutí obchodníka, aby uznal, že v neuklizeném showroomu s nespárovanými fakturami se špatně vydělává. Samozřejmě to je spousta ladění a běh na dlouhou trať, ale jak říkám - kde je vůle, tam se dějí zázraky. Samozřejmě stoprocentní spokojenost je spíše v úrovni sci-fi, ale kdybyste viděl, jak se pak obchodníci na showroomu doslova předhánějí, kdo si se zákazníkem promluví (po předchozím stavu, kdy reakcí na příchozího byly obličeje zabořené do monitorů a simulující nějakou naléhavou práci), srdce by vám plesalo. A přitom ty obchodníky nikdo nenutí, oni sami CHTĚJÍ.