Vážené UPC,
ať se podívám do jakékoliv vaší činnosti tak Vám všude díky Vaší aroganci a povýšenosti ujíždí vlak!!!1) staré analogové setoboxy fungovali a byly také jediné, které fungovali dobře, všechny aktuální zařízení zamrzají a jsou neskutečně pomalé.2) Vaše nová TV Horizon GO je paskvil první kategorie, takto nedodělanou službu, zmršený SW v setoboxech, to je skoro na žalobu. Jak můžete pustit takto zásadní službu bez předešlého otestování na menší skupině lidí?!3) Internet, na kterém jsou omezované různé služby jako Youtube, přednačítání pár vteřin před přehráváním. Linka např. 120 / 10 Mbit místo např. symetrické 100 Mbit. Nové modem routery, které zamrzají a je nutní je tak jednou denně restartovat (staré Motoroly - jen modemy byly bezproblémová řešení)4) Proč by měl živnostník, který někdy linku vytěžuje méně než domácí uživatel, který neustále stahuje filmy a hraje online hry, měl platit téměř jednou tolik, když potřebuje fakturu, aby si jí mohl dát do nákladů, navíc každý zatěžuje linku v jiném čase...5) operátoři, kteří mají daleko do slušného a vstřícného jednání...6) A TO JE TO NEJHLAVNĚJŠÍ!!!
JAK JE MOŽNÉ, ŽE KAŽDÝ NOVÝ ZÁKAZNÍK (ten co každý rok přeběhne k jinému poskytovateli) MÁ LEPŠÍ CENY A VÝHODY NEŽ ZÁKAZNÍK, KTERÝ JE S VÁMI 10 A VÍCE LET. NAOPAK VĚRNÍ ZÁKAZNÍCI MAJÍ MÍT VĚRNOSTNÍ VÝHODY, KTERÉ PLYNOU JEN Z VĚRNOSTI!!!S UPC jsem se nedávno rozloučil (měl jsem na výběr další tři měsíce platit buď 700 Kč nebo se za cenu 2000 Kč vyplatit z roční zvýhodněné nabídky, která se automaticky aktivuje každý rok) a přešel k místnímu poskytovateli, který mi do bytu přivedl optiku, služba má mít rychlost 250 Mbit, když jí změřím download se pohybuje kolem 300 upload je minimálně 250 Mbit, mám statickou veřejnou IP a cenovku necelých 500 Kč s fakturou na ičo. UPC by se mělo totálně změnit od základu, předně by si měli vážit zákazníků, kteří jim ještě neutekly...