Spousta nových webů, o polovinu více e-shopů. Covid zahýbal českým internetem

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 5

Názory k článku

23. 02. 2021 00:34

Tak dalo se to předpokládat. Obchody co nemůžou prodávat fyzicky, tak pokud se chtějí udržet, tak volí internetovou cestu. Pokud se dostanou do katalogu heureky nebo zbozi a nabídnou dobrou cenu, tak mají i šanci, že je někdo nový najde. Obvykle elektroniku hledám na Alze, ale většinou tam nenakupuju. Když si tam vyberu, tak pak kouknu na heureku (nebo hledám dál na heurece), kde to je levnější a vypadá důvěryhodně (pěkný web a recenze) a pak koupím.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
22. 02. 2021 21:23

Nesvádějte to na Covídka. Za to může jen demence vlády a pseudoodborníků, kteří stráší mrazákama v ulicích.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Anonymizovaný  |  22. 02. 2021 15:31

Jasně, e-commerce roste, ovšem ono je to tak, že celý růst si rozdělí pár zavedených hráčů a nové e-shopy se dlouho neudrží...Sám nakupuji převážně na Alze, pokud nemají něco opravdu silně předraženého - jako jsou například bezpečnostní senzory, které mají téměr dvojnásobně dražší než specializovaný e-shop nebo kosmetiku, drogerii atd., kterou vím, že reklamovat nebudu a kde můžu nakoupit i z malého e-shopu levněji (až na Anti-COVID, který zase Alza měla nejlevnější).Jinak ty drahé nákupy elektroniky, tak to jenom na Alze, protože vím, že když se mi něco pokazí, tak Alza nemá problém mi v případě nutnosti vysázet klidně 30k za například vadný notebook. Reklamoval jsem tam i monitor a 10k mi přistálo v kreditu bez toho, aby to vůbec někdo řešil... A když mi nechtěli uznat reklamaci produktu za 2k, tak jsem jim napsal, "ať si ho strčí do..." a nakonec mi to taky uznali.Osobně bych si asi nezakládal e-shop na cokoliv, co prodává někdo z velkých hráčů nebo co prodávat může, protože takový malý e-shopík má nějakou cenotvorbu atd., ale pak přijde Alza, přijde Mall Group, nakoupí toho 100x tolik, dostane mnohem lepší cenu a "e-shopík" rozseká marketingem, službami atd.Co může mít smysl je, kdy provozovatel e-shopu je i zároveň VÝROBCE. Tam se k tomu velké e-shopy nedostanou a nikdo mu nebude přímo konkurovat s tím samým produktem, že ho má o 5 Kč levnější někde na srovnávači.Například jsem viděl týpka s e-shopem na nože a meče, které ručně vyrábí spolu s příslušenstvím. To asi fungovat může a nemusí se bát silnější konkurence, protože "lepší ručně vyráběný meč" nemá případná "konkurence" jak dostat, leda že by si ho sama vyrobila, ale do takového businessu se velcí hráči pouštět nebudou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor