Tesco ruší papírové letáky. Nechá jen PDF, webovou nabídku a mobilní aplikace

Papír je drahý, doprava jakbysmet… Čtvrtý největší obchodní řetězec se rozhodl, že letos po bezmála 25 letech přestane tisknout papírové letáky.

Chceme být co nejefektivnější a raději investovat do našich zákazníků. V podobě Clubcard cen a jiných skvělých Clubcard benefitů tak, aby naši zákazníci vždy ušetřili. Rovněž tímto krokem přispíváme k plnění našeho dlouhodobého závazku být ještě šetrnější k přírodě,“ říká Zuzana Grinčová, marketingová ředitelka společnosti Tesco ČR.

Letáky jako takové neskončí, zůstanou ty digitální, které Tesco vydává jako PDF nebo formou webové nabídky. Ještě větší roli pak budou mít mobilní aplikace a členství Clubcard, které už dnes používá 700 000 nakupujících. V ní může Tesco po vzoru jiných obchodů nabízet i zvláštní kupóny, které si uživatelé mohou aktivovat, aby získali ještě větší slevy. Samozřejmě výměnou za to, že lidé Tescu předají osobní údaje.

Kvůli válce na Ukrajině loni zdražil papír, což částečně snížilo i objem vydávaných knih. Kamenné obchody toho ale využily k úsporám na tisku letáků. Omezila je například společnost HP Tronic vlastnící elektro Datart. Zrušil je nábytek Asko. Už v roce 2020 pak tisk výrazně osekalo také družstvo CBA a Lidl ve stejné době letáky zmenšil.

Diskuze (47) Další článek: Google nabral moc lidí, teď jich 12 000 propustí. Pichai udělal stejnou chybu jako Zuckerberg

Témata článku: , , , , , , , , , ,