Za posledních několik let zaznamenaly reklamy na Twitteru velký úspěch. Analytici eMarketeru předpokládají dvojnásobný růst výnosů z reklam a to hned dva roky po sobě, informuje WSJ.
Z 288 milionů dolarů v roce 2012 by se měl Twitter vyšplhat v reklamních příjmech na 582 milionů dolarů v roce 2013 a navýšit tak výnosy z reklam dvojnásobně. Tyto předpoklady jsou o 7 % větší, než které eMarketer odhalil v září minulého roku. Ba co více, v roce 2014 jsou předpokládané příjmy Twitteru stanoveny na 950 milionů dolarů, opět o 18 % výše, než firma předpokládala v září roku 2012.
To značí především velmi rychlý růst pro společnost, která je v současné době jednou z nejsledovanějších na své cestě k veřejným akciovým trhům. Děkovat může Twitter především svému systému „tweetovaných reklam“, které přinesly do kasičky přes polovinu ročního zisku společnosti a velký úspěch hlásí také mobilní reklamy. Bude rozhodně zajímavé sledovat, zda se předpoklady naplní.