Veronika Brázdilová z Xeroxu: snažíme se zákazníkům ušetřit čas

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 10

Názory k článku

11. 12. 2016 22:50

No nevím, ale co mám zkušenosti s posledníma laserovkama od Xeroxu, tak kvalita tisku je dost mizerná. Pošlete na tiskárnu víceméně černobílý obrázek a zpod černé barvy vám tu a tam začne vylézat modrá, žlutá případně červená. Chápu, že je nutné software optimalizovat tak, aby zvládl vyplácat co nejvíce toneru, nicméně je trapné, když velká enterprise tiskárna od Xeroxu tiskne hůř než domácí laserovka od HP za pár tisíc. Nehledě na to, že ovládací SW obsahuje několik nepříjemných WTF momentů (dosud jsem nepochopil, proč se tisk při kopírování spouští čudlíkem Další předloha)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
11. 12. 2016 22:30

Firma Xerox to je povedená firma.
Pro HP a Canon vyrábí alternativní tonery s čipem.
Pro svoje tiskárny vymýšlí různé fičurky jak to ztížít.
Různé karty atd.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
09. 12. 2016 20:14

Clanek sice o nicem,ale MILF je to dobra :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
09. 12. 2016 15:09

Když originální sada toneru stojí jako 2/3 SOHO multifunkce, tak radši koupím levnější toner, i kdyby se tím tiskárna měla zničit o rok dřív.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
09. 12. 2016 15:04

Snaží se šetřit čas tak úporně, že výsledek vygenerují, bez ohledu na to, co bylo kopírováno:
http://www.theverge.com/2013/8/6/4594482/xerox-co... ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor