Vít Horký: Zákaznická podpora se stěhuje na sociální sítě

Hostem Connected je spoluzakladatel a šéf mladé společnosti Brand Embassy Vít Horký. Jeho firma mezinárodně expanduje a umožňuje starat se o zákazníky přes sociální sítě.

Hostem Connected je Vít Horký, spoluzakladatel a šéf české společnosti Brand Embassy. Jeho firma vyvíjí cloudový nástroj, pomocí něhož je možné provozovat zákaznickou péči na sociálních sítích. Právě tam se totiž komunikace firem se zákazníky přesouvá a média typu Facebook a Twitter nahrazují tradiční podporu přes telefon či e-mail.

Brand Embassy se v současné době pokouší o mezinárodní expanzi a už provozuje pobočku v Londýně. Společnost získala investice ve výši kolem milionu dolarů a produkt používá několik velkých značek. Mladí čeští podnikatelé už také nakupovali, když získali britský sémantický vyhledávač Beepl. Pomocí něho chtějí svůj software naučit rozpoznávat význam psaného textu. Více o technologickém zázemí Brand Embassy v našem samostatném textu.

Na pořadu spolupracujeme s UPC a SAT Plus. Starší díly můžete sledovat zde.

Předchozí díly Connected

Témata článku: Video, Byznys, Rozhovory, Startupy, Connected

17 komentářů

Nejnovější komentáře

  • Dvorak Jiri 5. 1. 2014 0:13:48
    Slušná firma nikdy nebude mít svoje prezentaci na sociální síti. A pokud...
  • Frankie1814 4. 1. 2014 11:13:14
    FB vobec nezaujimaju nazory a podnety, ci nebodaj staznosti beznych...
  • eremy 2. 1. 2014 16:59:15
    Přesun podpory na sociální sítě je v podstatě sen každého pracovníka...