Přesun podpory na sociální sítě je v podstatě sen každého pracovníka podpory.
Představte si, že najednou neexistuje nic jako priorita tiketů, žádné metriky jako je reakční doba, čas do vyřešení problému, počet úspěšně vyřešených problémů za určitý čas, počet ticketů čekajících na odpověď. Neexistuje eskalace problému zákazníkem, ani nástroj pro zákaznický feedback, nepohodlné dotazy či dokonce stížnosti stačí prostě ignorovat nebo nechat nebohého zákazníka rozcupovat davem "skalních fandů" kteří se najdou v podstatě u každého produktu.
Že se některým zákazníkům nechce odesílat své dotazy veřejně? No tím líp, alespoň bude míň práce.
Že se přes takový twitter prakticky nedá nic rozumně popsat (160 znaků je 160 znaků) a ani rozumně odpovědět? Vždyť nejde o to problém vyřešit, ale ulehčit si práci. A některé "otravy" to dokonce odradí předem!Je tu ještě někdo, kdo si neuvědomuje jak úžasné to je?