Vít Horký: Zákaznická podpora se stěhuje na sociální sítě

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 17

Názory k článku

05. 01. 2014 00:13

Slušná firma nikdy nebude mít svoje prezentaci na sociální síti. A pokud ji tam má, tak je to pochybná firma, které je lepší se vyhnout obloukem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
04. 01. 2014 11:13

FB vobec nezaujimaju nazory a podnety, ci nebodaj staznosti beznych uzivatelov. Podal som ich niekolko a vys*ali sa co i len na zdvorilostnu reakciu.
Ich zaujimaju len sponzori, ktori im napchavaju vrecka milionmi dolarov ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
02. 01. 2014 16:59

Přesun podpory na sociální sítě je v podstatě sen každého pracovníka podpory.
Představte si, že najednou neexistuje nic jako priorita tiketů, žádné metriky jako je reakční doba, čas do vyřešení problému, počet úspěšně vyřešených problémů za určitý čas, počet ticketů čekajících na odpověď. Neexistuje eskalace problému zákazníkem, ani nástroj pro zákaznický feedback, nepohodlné dotazy či dokonce stížnosti stačí prostě ignorovat nebo nechat nebohého zákazníka rozcupovat davem "skalních fandů" kteří se najdou v podstatě u každého produktu.
Že se některým zákazníkům nechce odesílat své dotazy veřejně? No tím líp, alespoň bude míň práce.
Že se přes takový twitter prakticky nedá nic rozumně popsat (160 znaků je 160 znaků) a ani rozumně odpovědět? Vždyť nejde o to problém vyřešit, ale ulehčit si práci. A některé "otravy" to dokonce odradí předem!Je tu ještě někdo, kdo si neuvědomuje jak úžasné to je?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
02. 01. 2014 13:57

Proboha proč bych měl mít profil na FB, TWITT apod. sociálech ??
Přeci není nad to zvednout telefon a přímo hovořit s konkretní osobou ve firmě.
Nedovedu si představit řešit požadavky přes sociální sítě a doufat, že mě třeba někdo někdy odpoví To ne tudy cesta nevede, jedině hlas, hlas a zase hlas, nejjednodušší, nejrychlejší a s rozvojem VoIP to bude i nejlevnější

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
02. 01. 2014 11:19

Některé firmy mají takovou zákaznickou podporu, že může být klidně i na FB a nebo i jinde..... jen nemají co stěhovat

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
02. 01. 2014 08:12

Clovek by ani neveril v com vsetkom sa da uspesne podnikat. Bol by som neskutocne zvedavy ako sa daju ziskat peniaze na uspesny start takejto P I C O V I N Y

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
02. 01. 2014 01:33

Pěkné, ale ten co nebude mít profil na sociální síti tak nemá šanci se spojit se zákaznickou podporou? Já FB nemám a ani nechci

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (6)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor