Volejte se zákazníky přes prohlížeč díky WebRTC

(Inzerce) Technologie WebRTC umožňuje spustit virtuální call centrum v každé firmě. Nic neinstalujete, telefonujete se zákazníky přímo z prohlížeče.

Virtuální call centrum

K čemu je vlastně virtuální call centrum pro firmu dobré? Umožňuje provozovat zákaznickou infolinku, technickou podporu nebo tel. objednávky i v malých a středních firmách na úrovni velké firmy. Standardně řadí příchozí hovory do fronty, předává hovory na volného a kompetentního pracovníka, nabízí možnost využití hlasového automatu (IVR) pro předvolby, poskytuje přehled o čekajících zákaznicích, zmeškaných a vyřízených hovorech nebo umožňuje nahrávky telefonátů. Samotné call centrum běží formou sužby a je umístěno v datovém centru, proto název virtuální call centrum.

Technologie WebRTC

Pro zřízení call centra v cloudu není potřeba na straně uživatelů nakupovat hardware, doposud však bylo potřeba mít buď VoIP telefon nebo mít nainstalován v PC komunikátor. To se s příchodem technologie WebRTC radikálně změnilo. Jedná se o API poskytující podporu pro telefonní hovory, video chat a peer-to-peer sdílení souborů aplikacím, které lze spustit ve webovém prohlížeči bez použití zásuvných modulů. S WebRTC můžete tedy telefonovat přímo z prohlížeče, aniž byste museli cokoliv instalovat.

call_centrum_WebRTC_probihajici_hovor.png 
Průběh příchozího telefonátu v prohlížeči

Kontaktní call centrum VOIPEX TEAM

WebRTC použila ve svém virtuálním call centru jako první v ČR společnost IPEX. Můžete si jej vyzkoušet v kontaktním virtuálním call centru VOIPEX TEAM. Společnost IPEX nabízí zdarma demoverzi, případně živé ukázky na jejich Business snídani v Praze a Brně. Kontaktní call centrum VOIPEX TEAM obsahuje všechny standardní funkce virtuálního call centra. Nadstandardní funkcí je inteligentní rozpoznání volajícího zákazníka podle tel. čísla a jeho automatické přepojení na přiděleného obchodníka. Pro využití této funkce je potřeba call centrum propojit s firemní databází zákazníků (CRM, ERP, Excel). Díky propojení s CRM můžete příchozí hovory filtrovat a přidělovat jim důležitost podle toho kdo volá. Volající VIP klienti tak mohou být obslouženi přednostně nebo mimo pracovní dobu.

call_centrum_WebRTC_outbound_volani.png 
Příprava odchozího telefonátu v prohlížeči

Škálovatelnost

Díky využití cloudu je možné call centrum zřídit pro jakýkoliv počet účastníků. Je tedy dostupné i pro menší firmy, kdy není potřeba na počátku investovat do drahých zařízení. Stačí si objednat účet pro každého uživatele, který vyřizuje hovory call centra, za 350 Kč/ měs. Počet uživatelských účtů je možné během času zvyšovat nebo snižovat podle aktuální potřeby.

Další článek: Repasovaná výpočetní technika. Ušetřete při vysoké kvalitě!

Témata článku: , , , , , , , , , , , , , , ,