Zásilkovna ještě více zatopí České poště. Balíky už nebude doručovat jen z e-shopů, ale i mezi lidmi

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 54

Názory k článku

29. 10. 2019 15:02

Osobně už přes Českou poštu neposílám balíky hodně dlouho. Zkušenost jsem s nimi nikdy neměl dobrou a když už je dnes k dispozici mnoho jiných služeb, tak se jí radši vyhýbám. Zásilkovnou si nechávám pouze doručit balíčky z eshopů, balíček jsem přes ni ještě neposílal, ale věřím, že pro čp to musí být nepříjemná konkurence. Osobně používám službu https://www.zaslat.cz/... která spolupracuje s přepravci a funguje to perfektně. Objednám přepravu a kurýr přijede až ke mě domů a balík odveze na konkrétní místo. Neskutečně to ušetří čas a člověk nemusí nic řešit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
25. 04. 2019 22:10

Bohužel za problémy s efektivitou ČP mohou i lobbystické tlaky politiků, kteří nutí poštu provozovat plnohodnotné pobočky i v malých obcích, aby "lidi nepřišli o svou službu". Zásilkovna oproti tomu má jen cedulku na úplně jiném obchodu a poskytuje jen velmi cílený rozsah služeb. To pak ty náklady jsou úplně jinde.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
24. 04. 2019 11:47

České poště nikdy žádná konkurence nepomůže, jelikož je to jen a pouze trafika pro neschopné manažery, kteří z úřadu udělali obchod se skořápkami.
Česká pošta by se měla stát pouze listovním úřadem a na nějaké balíky se úplně vyprdnout. Rozprodat depa a rozvozové dodávky, protože tu svou špatnou pověst si s lidmi, které má, nikdy nenapraví.
K čemu je vám v základu balík pojištěný na 500 Kč, když vám u reklamací stejně řeknou, že to máte špatně zabaleno a stejně vám to neproplatí. Já měl eshop a měl jsem sakra problémy zabalit zboží tak, aby došlo tak, jak bylo posláno. A reklamací habaděj.
NE, o poště jako doručovací službě balíků už nechci nikdy slyšet. Když už tu instituci máme dotovat, tak alespoň jako úřad, který se věnuje výhradně listovním službám. Nakonec by to mohlo vyjít levněji. Pochybuji, že zrovna balíky jí vynášejí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
24. 04. 2019 09:35

ano dostat balik z posty je problem ale ono i cokoliv poslat je des.
pred cca 25lety v US bylo mozne si doma vytisknout znamku na dopis balik a nemuset cekat na pobocce. V CP je absolutni loterie poslat balik, cena, termin dodani jsou absolutne nezjistitelny dopredu. Nikdy nevite jakej papir vyplnit a kolik to bude stat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
24. 04. 2019 09:23

Pokud budete mit problem s postou, stiznost patri na CTU. To je jedine co je boli a kdyz jich bude dost, muze se to odrazit na financovani.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
23. 04. 2019 19:22

Zásilkovna poskytuje služby pro fyzické osoby už pěkných pár let, takže to žádná novinka není

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
23. 04. 2019 18:48

Trošku paradox, že pod článkem o Zásilkovně jsem zatím nenašel jiný komentář než kritiku České pošty. Nechci se ČP zastávat, ale oproti Zásilkovně je v tom docela v nevýhodě. Snaží se dostat blíž lidem, takže velmi často má pobočky i v obchodních centrech, kde je sakra drahý nájem, který musí zaplatit, musí zaplatit i lidi na plný úvazek. Kdo byl někdy pro balík v depu konkurenční přepravky, tak ví, že skočit si pro to na poštu nakonec není tak strašné, jak se zdá.Oproti tomu Zásilkovna využívá volné kapacity stávajících provozoven. Jak skladových, tak personálních, díky čemu si může dovolit být vcelku levná. Zajímavé, že tohle neumí třeba konkurenční Uloženka. U nás ve městě je Zásilkovna na každém rohu, ale Uloženka jen 2x a to v obou případech v nějakých zaplivaných zastavárnách, kde si pro balík určitě chodit nechci.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
23. 04. 2019 18:44

Zásilkovna, Uloženka, PPL, DPD, Geiss atd... To jsou společnosti, který mají už dnes tolik partnerů, že mohou směle konkurovat. Však nedávno jsem vyzvedával balík na benzince... A proč ne? Stejně bych tam jel.
Já jsem pro. Konkurence je potřeba a paradoxně to může ČP pomoct. ČP uvidí, jak to může fungovat jinde. Jak to může být profitabilní i v malých vesnicích a že to jde zkrátka dělat jinak.
Doručení až na adresu je dnes, z mého pohledu, téměř zbytečná služba a kdo na ni trvá, ať si ji zaplatí. Každý je dnes v práci, čím dál častěji kvůli práci cestujeme a možnost vyzvednout si balíček/dopis večer na benzince je přece geniální řešení.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (6)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
23. 04. 2019 17:50

Kéž by Česká pošta zkrachovala, to by byla tak radostná zpráva pro miliony lidí v této zemi, že by si to zasloužilo vznik státního svátku: Den kdy skončil poštovní útlak. České poště ze srdce přeji jen to nejhorší, její schopnost doručovat balíky je tristní, balík z USA je na Pražském letišti dříve nežli z Celní pošty urazí 60 Km. O doručovací době mezi 7 až 17 hodinou raději nemluvit a zděšený výraz doručovatelky poté co jí člověk přistihne když vhazuje lístek o nezastižení do schránky a položení otázky: Jsem tu, kde máte můj balík? raději nepopisovat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
23. 04. 2019 15:46

V ČP je problém, že je to státní podnik a ještě k tomu s tím jejich zaprděným systémem nechce víc jak polovina top managerů nic dělat. Chápu, je to risk.
------
Ale jedno se jim musí nechat, že když má člověk den na bobek a najde ve schránce zase lísteček a při tom byl celej den doma, tak si může dojet pěkně zanadávat...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
23. 04. 2019 15:28

ČP je státní podnik, takže (jen tak) nezkrachuje a případné výpadky financí jim stejně zasponzorujeme všichni z naši daní.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
23. 04. 2019 15:25

Jojo, jen ať konkurece Český poště pořádně zatopí, management to potřebuje. Jenže, jak je tak znám, to nejspíš stejně povede jen ke zdražení služeb ČP ("musíme zdražit, klesaj nám tržby") a skuhrání aby jim stát konečně odklepl tu miliardu a půl dotací ročně (jestli už to teda neudělal). A služby/neslužby ČP zůstanou při starým, pošťačky furt budou brát prd, ale menežéři si budou vozit prdele v novejch kárách.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
23. 04. 2019 15:02

a Česká pošta zdraží. Nedávno jsem posílal asi 10kg balík na dobírku a stálo to přes 260kč, což se mi už zdá teda dost.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
23. 04. 2019 14:37

CP je naprosto idiotska instituce s procesama zaseklyma v dobach hlubokeho komunismu. Ze nejsou schopni dorucit balicek na cilovou adresu - ok, chapu, maji malo roznasecu protoze jsou socky a malo jim plati, takze u nich nikdo nechce delat. Co mi ale rozum nebere, ze v roce 2019 nejsou schopni ani upozornit, ze clovekovi na pobocce hnije nedoruceny balicek. Je fakt takovy sileny technicky problem poslat smsku na cislo uvedene na balicku hned pod adresou? Uz se mi takhle vratilo zpatky do Ciny hafo veci o kterych jsem netusil, ze mi visi na pobocce. Listek ve schrance samozrejme zadny. Fakt blbci.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (6)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
23. 04. 2019 14:15

Zatopit ČP nedá zase tak moc práce. Být ČP jen o trochu horší, tak prostě nedoručuje vůbec (a za velké peníze).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
23. 04. 2019 14:05

Služba je OK a často využívám. ČP vedení se už musí probudit a reagovat na dnešní IT svět a požadavky. Klidně ať ČP koupí Čína.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (10)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor