Zavoláte do Alzy a zvedne to robot. AI Alzee bude třídit hovory

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 24

Názory k článku

20. 10. 2022 22:36

Já jsem volala do banky na jejich informace, a taky mi to tam zvedl robot. A po poznámce, že se chci spojit s živým člověkem. Tam chvilku bylo ticho a pak se ten robot ozval, že nerozumí mému dotazu a že mě přepojuje.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
30. 09. 2022 18:08

Teď jsem zjistil, že to tak má i innogy. "Boží".

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
28. 09. 2022 17:58

Dřív platilo "Náš zákazník, náš pán".Dnes se firma snaží před svými zákazníky schovat co nejpromyšleněji. Na pobočkách nikdo, e-mail neexistuje, na telefonu robot, hlavně aby je zákazník nenašel.Má to tak Google, Facebook, no a teď i Alza. Gratulki

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
28. 09. 2022 16:40

Toho člověka, kdo vymyslel hlasový automat, bych normálně nemilosrdně nechal utratit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
28. 09. 2022 13:46

To už rovnou mohli zaměstnat Jolandu. "Á odejdeš tam kde žiješ" "Hodně budeš někde" "Spadlo to" "Vy máte dobrý nemáte nic?" A jiné legendární hlášky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
28. 09. 2022 13:27

No, jestli to bude fungovat jako jinde, tak potes koste.
Tyhle roboti jsou priserni. Vse, co obvykle umi, je ze precte neco, co je nekde normalne dostupne. Kdyz uz tam volam, tak kvuli necemu, co stejne zadnej robot vyridit nedokaze a doklikat a doodpovidat se na operatora je v nejlepsim na 5 min. Take to pak vetsinou konci 1* hodnocenim.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
28. 09. 2022 09:12

Doufam, ze si taky poridi roboty, aby to jejich predrazene zbozi bez zaruky nekdo kupoval.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
28. 09. 2022 08:17

Jo, slyšel jsem, že něco podobného už mají i České dráhy... kámoška zkoušela telefonicky zjistit informace o výluce.... rozhovor s automatel byl údajně velmi výživný... nicméně požadovaných informací se nedobrala ....
Předpokládám, že to firmy zavádějí jen proto, aby splnily nějakou zákonnou povinnost, ovšem reálně to bude tak akorát na bureše

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
27. 09. 2022 23:59

Nemá něco podobného už nějakou dobu Zásilkovna?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
27. 09. 2022 17:56

Jestli bude mluvit jak Alzák, tak jim s tím asi většina lidí šlahne rovnou. Takže účel to nejspíš splní.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor