Samsung je nejrychleji se rozvíjející světová značka

29. července 2003
AMD snižuje ceny snad všeho
Samsung je druhý rok po sobě hodnocen společností Interbrand jako nejrychleji se rozvíjející světová značka

Hodnota značky Samsung se během tří let více než zdvojnásobila,

což znamená nejrychlejší růst mezi 100 předními světovými značkami

 

Hodnota značky Samsung je 10,8 miliardy US $, což představuje oproti loňskému roku nárůst o 31%

 

 

Praha, 28. července 2003 – Interbrand, přední světová konzultační firma pro obchodní značky, vyhodnotila již druhým rokem po sobě značku Samsung jako “nejrychleji se rozvíjející” na světovém trhu. Během pouhých tří let se hodnota značky Samsung více než zdvojnásobila, a to z 5,2 miliardy dolarů na současných 10,8 miliardy dolarů. Každoroční přehled 100 světových značek společnosti Interbrand klasifikuje letos Samsung jako           25. největší světovou značku, proti 34. místu v roce 2002 a 42. místu v roce 2001. Samsung je součástí elitní skupiny nadnárodních společností jejichž značky jsou pozitivně zapsány   v povědomí spotřebitelů, předních firem i obchodníků po celém světě.

 

Samsung

2001

2002

2003

Pozice dle Interbrand

42. místo

34. místo

25. místo

Hodnota značky

5,2 mld. USD

8,3 mld. USD

10,8 mld. USD

 

Samsung přijal pro prezentaci značky v celosvětovém měřítku holistický přístup realizací několika nezávislých regionálních strategií, které jsou usměrňovány jednotným image značky. Dramatický růst značky Samsung odráží nepřetržité rekordní investice společnosti do celosvětových integrovaných reklamních a marketingových iniciativ, včetně pokračujícího partnerství s Olympijskými hrami.

 

“Prezident Kun-Hee Lee rozpoznal a zdůraznil konkurenční význam vytvoření špičkové značky již v roce 1996,” řekl TaeHo Kim, viceprezident útvaru pro komunikaci Samsung Group. “Díky tomu jsme zahájili celosvětový koordinovaný program tak, abychom           ze značky Samsung vytvořili špičkovou mezinárodní značku. Toto úsilí bylo vedeno vytvořením jednotné firemní identity, která zasahuje do všech našich marketingových činností.”

 

“Nepřetržitý silný růst hodnoty Samsungu svědčí o závazku společnosti investovat do své značky v celosvětovém měřítku a považovat hodnotu značky za prvořadý cíl celé společnosti, od výkonného ředitele až po všechny zaměstnance. Z vytvoření dobré značky udělal Samsung úspěšně klíčový prvek své marketingové strategie, včetně vývoje výrobků, výběru distribučních kanálů, cíleného marketingu a vnější i vnitřní komunikace,” řekl Jan Lindemann, hlavní výkonný ředitel společnosti Interbrand. “Klíčovým faktorem úspěchu společnosti Samsung je ctižádost a odhodlání vedení vytvořit ze Samsungu přední značku ve svém oboru a podložit ji potřebnými investicemi a vnitřní organizací.

 

Principy vedoucího postavení značky Samsung jsou obsaženy v nové filozofii vedení, kterou v roce 1993 představil prezident Lee jako součást celosvětové firemní iniciativy směřující ke zvyšování kvality. V té době prezident Lee prohlásil, že značka Samsung se musí stát synonymem pro prvotřídní výrobky, zaměstnance a technologie. Od té doby se ze Samsungu stala přední světová firma v řadě kategorií, včetně prvenství na světovém trhu polovodičových paměťových čipů, plochých monitorů a barevných televizorů, a třetí pozice na světovém trhu mobilních telefonních přístrojů.

 

Vedení Samsungu je rozhodnuto zvyšovat hodnotu své značky prostřednictvím institucionalizovaného přístupu k marketingu a nepřetržitým investováním do svých lidí, výrobků a společenství, v nichž působí. Cílem společnosti je pokračovat v získávání pozice světového favorita v procesu digitální konvergence s prvenstvím v podílu na světovém trhu u nejméně 50 různých výrobků.

 

- konec -

 

 

 

Pro další informace prosíme kontaktujte:

Raxton Communications, Radka Strachotová / Eva Kotýnková, Nitranská 6, 110 00 Praha 10, tel: +420 222 517 821, e-mail: strachotova@raxton.cz, kotynkova@raxton.cz

 

Poznámka pro redaktory:

 

O společnosti Samsung

Samsung je přední světovou firmou v oblasti elektroniky, financí, obchodu a služeb.            S ředitelstvím v Koreji působí Samsung prostřednictvím 285 kanceláří a výrobních závodů v 67 různých zemích. Společnost má na celém světě přibližně 175.000 zaměstnanců            a v roce 2002 činil její čistý prodej 116,8 miliard US$.

Další informace naleznete na webové stránce: www.samsung.com.

 

O společnosti Samsung Electronics

Samsung Electronics Co., Ltd. patří mezi světovou špičku ve výrobě polovodičů, telekomunikačních zařízení a digitálních technologií. 89 poboček firmy sídlících ve 47 zemích světa zaměstnává okolo sedmdesáti pěti tisíc lidí. Samsung Electronics je největším světovým výrobcem paměťových čipů, TFT-LCD displejů, CDMA mobilních telefonů, monitorů a videorekordérů. Společnost je strukturována do čtyř hlavních částí: divize digitálních médií (Digital Media Network Business), divize strojů a zařízení (Device Solution Network Business), telekomunikační divize (Telecommunications Network Business) a divize digitálních spotřebičů (Digital Appliance Network Business).

Internetovou prezentaci firmy naleznete na adrese: www.samsung.com.

 

# # #

 

Váš názor Další článek: AMD snižuje ceny snad všeho

Témata článku: , ,