Unikátní řešení do světa e-shopu přináší GM electronic

Společnost GM electronic zavedla na svém e-shopu ojedinělou novinku, ke klasickému košíku zavedla druhý tzv. REZERVAČNÍ KOŠÍK. Tato nová služba poskytuje zákazníkům několik výhod: umožňuje převzetí zarezervovaného zboží již ten samý den na vybrané pobočce GM electronic, zároveň je vše bez čekání ve frontě či na dodávku zásilkové služby, a bez poplatků.

Dva nákupní košíky v rámci e-shopu jsou unikátem na českém trhu.

Zákazník si vše zkompletuje v pohodlí domova a zarezervuje na vybrané pobočce. Následně si může zabalené zboží vyzvednout téměř okamžitě, ve většině případů do pár hodin

od provedení rezervace, vždy je informován pomocí mailu či sms. Vše má připraveno a zabaleno na pobočce u expresní pokladny, sloužící výhradně pro tyto objednávky. Zboží je pro zákazníka takto připraveno k vyzvednutí ještě tři dny.

„Chtěli jsme zákazníkům vyjít maximálně vstříc. Naši zákazníci jsou specifičtí, většinou si objednávají větší množství menších elektrosoučástek či komponentů. Pokud objednají klasicky přes e-shop, čekají na zásilku v standardní dodací lhůtě zásilkové společnosti. Navíc zákazník platí manipulační poplatek za vyskladnění a zaslání zboží. Nebo volí jinou formu nákupu, a to přímo na jedné z našich značkových prodejen. Napíší si dlouhý seznam a čekají za dalšími zákazníky s podobným seznamem ve frontě. Což byl také jeden z důvodů zavedení této unikátní služby. Tímto se poplatkům a čekání vyhnout,“ říká o novém projektu Jiří Sedlák, obchodní ředitel společnosti GM Electronic.

Další článek: Lenovo pracuje na chytrých brýlích s delší výdrží než Google Glass

Témata článku: , ,