Společnost CP Online, a.s. (www.cponline.cz), dceřiná společnost Computer Press, a.s. oznamuje dokončení implementace publikačního systému Media-Factory (www.media-factory.cz) v prostředí Raiffeisenbank a. s. (www.rb.cz).
Nasazením nového publikačního systému Media-Factory získal web Raiffeisenbank nejen nový vzhled, ale hlavně kvalitní systém pro snadné a efektivní publikování a správu informací.
V dnešní době velice záleží na rychlosti, s jakou jsou široké veřejnosti poskytovány potřebné a důležité informace. U bankovních ústavů to platí dvojnásobně. Denně aktualizovat nepřeberné množství dat v co nejrychlejším čase je možné pouze s kvalitním publikačním systémem. Takovýto systém se musí vyznačovat uživatelsky přívětivou administrací s patřičným množstvím funkcí, dostačujícím výkonem a rozšiřitelností. To vše při zachování vysokého stupně zabezpečení.
Všechny tyto vlastnosti splňuje publikační systém Media-Factory beze zbytku.
„Velice si vážím možnosti spolupráce s tak významným partnerem, jakým Raiffeisenbank je.“, říká Michal Rogozný, produkt manager systému Media-Factory a dodává „Co se týče obsáhlosti, řadí se prezentace banky k našim největším projektům. Kromě standardních modulů, obsažených v prezentačním systému Media-Factory, museli naši programátoři uvést do provozu také spoustu modulů dalších – šitých přesně bance na míru. Věřím, že velké množství informací a spousta drobných, ale velice užitečných aplikací, bude návštěvníkům webu přínosem. Samozřejmě nesmíme zapomínat na uživatele administrace. Ti jistě ocení například ukládání všech verzí svých dokumentů s možností se kdykoliv k určité verzi vrátit. Všechny tyto funkce společně s atraktivním designem řadí prezentační stránky banky mezi moderní webové prezentace.“
„Internet vnímáme jako velmi důležité a perspektivní médium,“ sdělil Jakub Feldstein, vedoucí internetového týmu Raiffeisenbank. „Nová webová prezentace www.rb.cz je prvním krokem mnohem širší internetové strategie, v rámci které budeme postupně rozšiřovat nabídku našich služeb pro uživatele internetu. Doufáme, že naši klienti ocení řadu užitečných nástrojů, které se nám podařilo vytvořit.“
V případě zájmu o další informace, prosíme, kontaktujte:
Michal Rogozný
produkt manager Media-Factory
CP Online, a. s.
Tel.: +420 596 624 659
Email: michal.rogozny@cponline.cz
Tomáš Krones
ředitel divize podpora řízení
Raiffeisenbank a.s.
Tel.: +420 221 141 278
E-mail: tomas.krones@rb.cz
O společnosti CP Online, a. s.
CP Online, a. s., dceřiná společnost Computer Press, a. s., poskytuje komplexní služby a nástroje v oblasti elektronického obchodování, publikování a marketingu v prostředí Internetu. Stěžejní jsou produkty z rodiny Web Integration Factory (MediaFactory, CompanyExplorer, FriendlyStore, Adrenaline.cz). Dalšími jsou Volná-místa.cz, Hyperlink Profi, Vltava2000.cz, HotLetter.cz. Více informací, archív tiskových sdělení a logotypy společnosti CP Online, a. s. naleznete na adrese www.cponline.cz.
O publikačním systému Media-Factory
Media-Factory (www.media-factory.cz) je vyspělý, funkčně nesmírně bohatý systém pro internetové či intranetové publikování. Je vhodný jak pro tvorbu a provozování libovolně bohatých, vysoce zatěžovaných internetových časopisů, tak pro vnitrofiremní, intranetové webové bulletiny nebo třeba extranetové magazíny pro korporaci a její partnery. Přednostmi jsou: optimalizace na rychlost a výkonnost, kompatibilita se všemi hlavními platformami, snadná administrace i pro laika přes webové rozhraní, nulové technické nároky na zákazníka (provozování jako ASP model).
O společnosti Raiffeisenbank, a.s.
Raiffeisenbank poskytuje v České republice široké spektrum bankovních služeb soukromé i podnikové klientele. Kromě vlastních bankovních aktivit je součástí finanční skupiny, která nabízí svoje produkty a služby rovněž v oblasti stavebního spoření (Raiffeisen stavební spořitelna), pojištění (UNIQA pojišťovna a.s.) a leasingu (Raiffeisen-Leasing). V současnosti má RBCZ 43 obchodních míst rozmístěných rovnoměrně po celém území ČR. Raiffeisenbank získala letos v květnu prestižní ocenění „Rhodos 2002“ za nejpůsobivější image mezi českými bankami. Vyhlašovatelé této soutěže, k nimž patří například vydavatelství Economia či nezávislý institut pro výzkum trhu GfK, se prostřednictvím výzkumu obrátili na reprezentativní skupinu 500 českých top manažerů. Podle jejich názoru právě Raiffeisenbank a.s. nejlépe odpovídá pěti nejdůležitějším kritériím bankovní image (jsou jimi spolehlivost, důvěryhodnost, solventnost, serióznost a přístup ke klientům).