Xerox od základu mění obchodní strategii a nabídku zařízení pro kancelářské použití

Xerox zrevidoval nabídku kancelářských zařízení – jsou nyní levnější, vylepšené a mají nový design

Praha, 25. června 2003– Společnost Xerox oznámila kompletní změnu své obchodní strategie, v jejímž rámci zavádí celou řadu nových produktů s agresivní cenovou politikou. Nová marketingová a obchodní strategie společnosti Xerox má za cíl získat větší podíl z celosvětového trhu reprografických služeb, který představuje 52 miliard dolarů.

"Obchodní úspěch firmy si dnes nelze představit bez růstu," říká Anne Mulcahy, předsedkyně představenstva a ředitelka společnosti Xerox. "Předělali jsme každý aspekt naší nabídky reprografických zařízení – od výroby až po distribuci – abychom vyvinuli úspornější a efektivnější obchodní model. Na tomto základě nyní dokážeme zákazníkům poskytovat větší užitnou hodnotu ve více segmentech trhu. Produkty pro kancelářské použití představují nosnou oblast naší produkce. V posledních pěti letech jsme do výzkumu a vývoje těchto zařízení investovali více než 1,9 miliardy dolarů. Tyto investice a z nich plynoucí výhody hodláme využít, abychom podpořili růst společnosti Xerox i úspěchy našich zákazníků."

Společnost Xerox představila řadu 21 nových a inovovaných výrobků – včetně digitálních kopírek s možností upgradu, multifunkčních výrobků umožňujících tisk a kopírování a progresivních multifunkčních zařízení, které dokážou tisknout, kopírovat, faxovat i skenovat. Tato nová řada disponuje rychlostí tisku/kopírování od 16 do 90 stran za minutu, je nabízena za vysoce konkurenční ceny a zkonstruována tak, aby poskytovala větší hodnotu než dosud nabízené stroje.

 

Strategie růstu v oblasti reprografických služeb

Společnost Xerox představila akční plán zaměřený na zvýšení rentabilního výnosu a podílu na trhu v oblasti kancelářské techniky, který v současné době představuje 7,5 miliardy dolarů. Jednou z částí této strategie je záměr profilovat společnost Xerox jako univerzálního poskytovatele veškerých výrobků pro kanceláře– od samostatných digitálních kopírek a tiskáren až po špičkové multifunkční systémy pracující v síti, a to pro černobílý i barevný tisk. Funkce, jež byly dříve spojovány s drahými výrobky, jsou nyní dostupné v nových konfiguracích, které zákazníkům umožňují platit pouze za to, co skutečně potřebují.

Společnost Xerox současně rozšiřuje svůj sortiment služeb o optimalizaci ODA (Office Document Assessments). Optimalizací postupů zpracování dokumentů lze uspořit až 40 % nákladů.

Řada výrobků

Všechny nové digitální kopírky a kancelářská multifunkční zařízení Xerox nyní patří do jedné ze tří řad – CopyCentre, WorkCentre nebo WorkCentre Pro. Tyto řady obsahují jak nové výrobky, tak i výrobky, které byly inovovány, zlevněny a přejmenovány.

Výrobky CopyCentre (16 – 90 strán za minutu) jsou cenově dostupnou volbou pro ty zákazníky, kteří požadují rychlé a velice spolehlivé digitální kopírky s možností upgradu na multifunkční systémy. Nové kopírky CopyCentre C32 a C40 s možností barevného tisku jsou navíc nejúspornější barevné kopírky na trhu. Uživatel platí pouze za barevnou část plochy tištěné stránky, zbytek se účtuje za standardní náklady černobílého tisku, což eliminuje zvýšené náklady, které bývají obvykle spojeny s černobílým tiskem na barevném zařízení.

Výrobky WorkCentre (16 – 55 stránek za minutu) jsou nákladově efektivní základní multifunkční zařízení, která se používají na kopírování a tisk v síti s doplňkovou možností faxování. Pomocí těchto výrobků mohou firmy konsolidovat své kancelářské vybavení, ušetřit místo a energii a zvýšit produktivitu práce.

 

Multifunkční zařízení WorkCentre Pro (30 – 90 stránek za minutu) poskytují progresivní funkce a možnost integrace s řešeními od externích dodavatelů. Stejně jako výrobky WorkCentre jsou i tato zařízení zkonstruována s otevřenou architekturou, takže je lze snadno integrovat do sítě a zahrnout do její administrace.

 

-XXX-


Xerox Czech Republic prodává na našem trhu publikační tiskové systémy, černobílé a plnobarevné multifunkční kopírovací stroje, tiskárny, faxy, velkoformátové kopírovací stroje a tiskárny, stejně jako software pro document management. Ke všem strojům dodává Xerox i spotřební materiál a poskytuje kompletní servis a údržbu. Do nabídky firmy rovněž patří celá škála služeb od pronájmu strojů až po sofistikovaný outsourcing. Outsourcingu se věnuje celá samostatná divize XBS (Xerox Business Services). Letos oslaví česká pobočka společnosti Xerox 10 let oficiální přítomnosti na našem trhu.

 

Xerox Europe, která je evropským zastoupením 6. největší světové společnosti zabývající se informačními technologiemi Xerox Corporation nabízí na celém území Evropy výrobky, řešení a služby značky Xerox. Posláním společnosti Xerox je nabízet zákazníkům uživatelsky jednoduchá řešení která spojují svět papírových a digitálních dokumentů a prostřednictvím sdílení poznatků zvyšují produktivitu podnikání.

 

Více informací o firmě Xerox naleznete na adrese www.xerox.cz.

Kontakt s médii:

Veronika Vlková, Xerox CR,
tel. 227 036 420,
E-mail: veronika.vlkova@cze.xerox.com

Ing. Martin Felix, Account Manager pro Xerox, Axicom s.r.o.,
tel. 602 578 181
E-mail: mfelix@axicom.cz

 

POZNÁMKA PRO REDAKTORY: Xerox®, The Document Company® a digitální X® jsou obchodní značky XEROX CORPORATION.

Váš názor Další článek: Nový Toolbar od Google blokuje i vyskakující okna

Témata článku: , , , , ,