Amazon má problémy s chytrým obchodem, kde není nutné ručně platit. Systém stíhá sledovat jen pomalé lidi

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 28

Názory k článku

29. 03. 2017 14:12

Podľa mňa ich to určite vyjde lacnejšie ako platiť nejakých študentov čo tam budú fiktívne nakupovať a na tom odladiť hw/sw.
Jednoducho investícia do vývoja. Možno slepá ulička možno budúcnosť.
Google auta tiež jazdia "len tak". Kopec výrobkov sa prototypuje a stojí to obrovské peniaze a nikto to neberie ako vyhodené peniaze.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
29. 03. 2017 13:08

Je škoda co se to s lidmi stalo. Já se přiznám, že mi samoobslužné nakupování také vyhovuje, ale pokladní na konci mi nevadí. Kolikrát je to pěkná, mladá slečna. Co se týče nákupu dražších výrobků, upřednostňuji osobní přístup, nedělá mi problém, když se mi prodejce věnuje, vše ukáže, vysvětlí, doporučí. Když jsem spokojen, jdu pak zase ke stejnému a on má další provizi (% z prodeje).
> Mám stejný názor, nebude to jen o počtu lidí, možná tam jsou SW omezení, které hrubé zvýšení výkonu nevyřeší.
Poznámka: Co se mi nelíbí a nikdy nebude je sledování kamerami, případně bezhotovostní nákup. Pouze danou skutečnost akceptuji (z donucení, mohu-li vyhnu se jí), ale nákup by měl probíhat v soukromí, mezi prodejcem a kupujícím, bez kamer a záznamů, ideálně za hotové. Skutečně si nemyslím, že do toho má kdokoliv jiný strkat pařáty.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
29. 03. 2017 10:26

Nebylo by jednodušší nalepit na zboží RFID (dnes už je běžné i na baleném sýru) a naskenovat najednou celý (plastový) nákupní košík bez vykladání na pás ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
29. 03. 2017 09:59

a co sa stale ked tam dojdem s neoverenym mobilom? spadnu mreze, vytiahne sa padaci most, alebo co?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
29. 03. 2017 09:48

Spousta hračiček funguje asi tak přesně, jako ti hlasoví asistenti. Třeba již jenom speech to text bez překladu je nepoužitelná tragédie.A tady se o tom píše jako o hotové věci.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
29. 03. 2017 09:02

A funguje to i na vracení zboží? Tj když si vezmu zboží z regálu, přečtu si štítek na zboží, zjistím že to nechci a zase to vrátím do regálu. Naúčtuje se mi to?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
29. 03. 2017 08:20

Nemůžu uvěřit, že někdo investoval peníze do takové neskutečné ko(ko)tiny. Tohle prostě nemůže nikdy fungovat. Tisíckrát jednoduší a levnější, je zboží chipovat a po projití bránou "v cíli" zaúčtovat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (8)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
29. 03. 2017 07:41

Nic nového, mladíci takhle u nás nakupují už dávno a ani nepotřebuji mobil.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
29. 03. 2017 07:38

Že si Amazon něco nenaúčtuje, určitě neznamená, že se zákazník stává nechtěným zlodějem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor