Hm, tak to je neskutečný bordel. Nevím jak si to představuje Amazon, ale když si já jdu koupit např. novou postel nebo stůl to je jedno, tak si to potřebuji osahat, podívat se na zpracování atd., to samé platí třeba pro stativ, kameru a jinou elektroniku. Nechci vše kupovat jako idiot na dálku a pak se i hádat s případnou reklamací. Chci stále mít možnost jednat se známým prodejcem, kde se jedná člověk / člověk. Tahle optimalizace vede k jedinému, monopolizaci a vytlačování prodejců a nakonec nebude moci kupující vůbec nic, vše bude řídit všemocný Amazon, jenže ne ku prospěchu zákazníka - PRO SVŮJ NEKONTROLOVATELNÝ ZISK, BUDE MUSET VYKAZOVAT NEKONEČNÝ RŮST (utopie). A nikdo ho už nezastaví. To není dobrá cesta.
> Kdo má pochybnosti, jak se chová k zaměstnancům? Tak, že je nahrazuje roboty. A zákazník, co je pro něj zákazník? Robot s kreditkou.
Názor byl 1× upraven, naposled 10. 02. 2016 11:01