Apple má nejlepší zákaznickou podporu, v první trojce je i Acer a Lenovo

Všichni velcí výrobci elektronických zařízení obvykle poskytují nějaký druh podpory, web Laptopmag si stejně jako v předchozích letech posvítil na ty nejznámější výrobce notebooků a ohodnotil jejich zákaznickou podporu pomocí dvou hlavních kanálů – online (včetně sociálních sítí) a telefonu.

Výzkum probíhal několik týdnů přímo redaktory, kteří se skutečně ptali na řešení problémů a zkoumali, jak rychle dostanou použitelnou odpověď a tím pádem i jak je efektivní komunikace, nikoli pouze samotný počáteční kontakt. Výsledné hodnocení tvořilo maximálně 60 bodů za online podporu a až 40 bodů za telefonickou podporu.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Výsledky výzkumu zákaznické podpory dle Laptopmagu

Jak je vidět ve srovnávacích tabulkách, na prvním místě se umístil Apple, který si pozici drží už tři poslední roky. Na druhém místě se umístil Acer, následovaný Lenovem, Microsoftem a HP. Nejhůře z testovaných společností dopadla MSI, ale mezi nejhoršími je nutné zmínit i Asus a Samsung. U nich při komunikaci docházelo ke zmatkům a někdy dokonce podpora ani neznala produkty dané společnosti.

Foto: kropekk_pl, CC0 Public Domain

Témata článku: Apple, Notebooky, Výzkum, Acer, Lenovo

20 komentářů

Nejnovější komentáře

  • Michell888 16. 3. 2017 5:58:54
    Bohužel musím souhlasit s Kovaříkem. Na Applackou linku důvěry jsem...
  • alIien.cz 15. 3. 2017 11:43:58
    Lenovo? To má být vtip? Lenovo lže, jak když tiskne.
  • JJezevec 15. 3. 2017 10:22:24
    Jouda kupující si iPhone a jejich technická podpora to je smrtelná...
Určitě si přečtěte

Apple vylepšil iPad a snížil mu cenu. iPhone začal nabízet v sytě červené

Apple vylepšil iPad a snížil mu cenu. iPhone začal nabízet v sytě červené

** Apple bez honosné tiskovky představil nový iPad ** Inovací není mnoho, tablet získal nový hardware a nižší cenu ** Novinky se dočkal i iPhone, nově bude k dostání v sytě červené barvě

Včera | Javůrek Karel, Polesný David | 29