Bývalý hacker iPhonu získal investici pro kit, který udělá z vašeho starého auta samořízené

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 9

Názory k článku

11. 04. 2016 16:35

Skvelou investici budou kity s funkci presne opacnou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
08. 04. 2016 03:09

Chlapec to zatím předved na vošahaným úseku dálnice, kterej se autopilot nejspíš naučil od něho. Teď už mu zbývá jen 99,999% práce kdy se jeho systém naučí jezdit sám po neznámých cestách za nečekaných podmínek a situací a bude potřebovat najezdit bambiliony kilometrů aby vychytal mouchy. Hodně štestí Ale stejně mě tedle garážovej přístup baví.
Mimochodem nabírá všeho schopný lidi tak se hlaste!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
06. 04. 2016 12:28

Klobouk dolu, ale kolik aut ma elektricky system brzd? Ja vim jen o starem Eckovem Mercedesu a tam to jeste s faceliftem rusili.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
06. 04. 2016 08:43

Automatické řízení aut (zde není vedení kolejnicí jako na dráze) je podle mě zatím předčasné. Není zaručena spolehlivost, bezpečnost systému (může být narušen útočníkem), je velmi náchylná infrastruktura, kdy jakékoliv i úmyslné poškození by mělo za následek obrovské množství mrtvých (zde není gen. stop, který i na dráze nemusí zafungovat vždy), prostě zase honíme něco na co ještě nemám. A rychlost nesmí být omezena, jinak to celé nedává smysl.> Až bude skutečně každé auto mít tuto možnost, až silnice budou mít spolehlivou, prověřenou a zabezpečenou infrastrukturu (všechny) "vedení auta v automatickém režimu" a vozy komplet budou touto technologií vybaveny, pak proč ne. Pak mohu klidně v bodě A (nebo přes net) nastavit kamion s nákladem, vystoupím a on bez šoféra dojede do bodu B. Klidně, spolehlivě, bez nehody. V podstatě si ho "body" systému budou předávat až do cíle.> Ovšem to jsme v jakém roce? A stále je zde problém, že man. řízení může být pak "zakázáno" - nebude v nabídce, což někdo jako já NESNESU. Je "pracovní" ježdění a pro zábavu, pocit, adrenalin, a já znám EU.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor