Byznys | Cloud | Cisco Systems

Cisco a Salesforce vytváří nové partnerství pro posílení v internetu věcí, podpoře zákazníků a komunikaci

Cisco a Salesforce vytváří nové partnerství pro posílení v internetu věcí, podpoře zákazníků a komunikaci

Minulý týden se uskutečnila konference OracleWorld, kde společnost Oracle představila řadu nových řešení a aplikací, které běží v cloudu a umožňují firmám provozovat stále větší část firmy přes cloud. O stejný princip se ale samozřejmě snaží i Microsoft, Amazon nebo Google. Nyní dochází k bližšímu partnerství dvou velikánů – Cisca a Salesforce.

Aliance se točí hlavně kolem tří oblastí – zákaznické podpory, internetu věcí a spolupráce. V případě zákaznické podpory mohou obě společnosti efektivně spojit síly a integrovat řešení pro vyřizování nejen telefonických hovorů, ale i dalších kanálů jako jsou emaily, chaty nebo další aplikace.

V internetu věcí řešení mohou obou společností pomocí integrace nabídnout snadnější a přehlednější možnost správy nad zařízeními a především daty, které je nutné sbírat a analyzovat. Cisco v této spolupráci přináší nedávno koupenou platformu od Jasper Technologies, Salesforce pak především analytiku big data, která je posílená i mnohými akvizicemi startupů z oblasti umělé inteligence.

Spolupráce a komunikace bude opět těžit z produktů a služeb obou společností jako je Cisco Spark, WebEx s integrací do Sales Cloud, Service Cloud a Salesforce Lightning Framework. Pro uživatele bude snadné používat komunikaci pomocí různých kanálů (hlas, chat, video) bez nutnosti využívat a platit za aplikace třetích stran. To umožní udržet zákazníky ještě více ve společné platformě. Většina nových funkcí bude ale bohužel dostupná přibližně až v polovině příštího roku.

Zdroj obrázku: Wikipedia.com

Váš názor Další článek: Plex představuje Cloud. Každý si bude moci vybudovat svůj Netflix i bez NASu

Témata článku: Byznys, Cloud, IoT, Cisco Systems, Rostoucí cloud, Partnerství, Posílení, Nové partnerství, Spark, Internet věcí, Zákaz, Salesforce, Webex, Věc, Podpora, Part, Nový zákazník, Lightning, Larry Ellison, Telefonický hovor


Určitě si přečtěte

Bývalý zaměstnanec Nokie vysvětluje, proč telefony s Windows Phone neuspěly

Bývalý zaměstnanec Nokie vysvětluje, proč telefony s Windows Phone neuspěly

** Za neúspěchem Microsoftu v mobilech stojí i Windows 8 ** Microsoft pozdě naskočil do rozjetého vlaku ** Uživatelé neměli zásadní důvody, proč přejít

Karel Kilián | 138

20 tipů a triků pro Gmail: Užitečné maličkosti, které zefektivní práci s e-maily

20 tipů a triků pro Gmail: Užitečné maličkosti, které zefektivní práci s e-maily

** V Gmailu je řada užitečných funkcí, které možná všechny neznáte ** Odeslání mailu můžete například pozdržet či naplánovat na později ** Nad Gmailem můžete mít s několika triky daleko lepší kontrolu

Karel Kilián | 25

Wi-Fi 6 konečně začíná dostávat smysl. Poradíme, jak ji využít

Wi-Fi 6 konečně začíná dostávat smysl. Poradíme, jak ji využít

** Na trh míří první levné Wi-Fi 6 routery ** Nabídka zařízení, zejména notebooků, každý den roste ** Poradíme, jak nejlépe přejít s domácností na Wi-Fi 6

Tomáš Holčík | 28

Antivir zdarma: 8 bezplatných řešení, která zatočí s havětí v počítači

Antivir zdarma: 8 bezplatných řešení, která zatočí s havětí v počítači

** Součástí Windows 10 je integrovaný antivirový program. Stačí to? ** Představíme vám sedm aplikací na boj proti virům a malwaru ** Všechny jsou k dispozici zdarma a některé ani nemusíte instalovat

Karel Kilián | 30

Jak doma vylepšit signál Wi-Fi: Pomůže repeater, více routerů, ale nejlépe systémy mesh

Jak doma vylepšit signál Wi-Fi: Pomůže repeater, více routerů, ale nejlépe systémy mesh

** Máte špatný signál Wi-Fi? Mesh systémy to vyřeší ** Už vás nezruinují, meziročně ceny příjemně spadly ** Jak systém funguje a čím je výjimečný?

Jiří Kuruc | 106