Čuprovo DámeJídlo.cz cílí na tržby hodně přes čtvrt miliardy

Čuprovo DámeJídlo.cz cílí na tržby hodně přes čtvrt miliardy

Lídr tuzemského trhu s rozvozem jídla plánuje příští rok výrazné zvýšení tržeb na 350 milionů korun. Za letošní rok projekt DámeJídlo.cz internetového podnikatele Tomáše Čupra a společnosti Miton utrží sto až 150 milionů.

„Měsíčně utržíme kolem dvaceti milionů korun. Když jsme před rokem firmu přebírali, tak dělala měsíčně milion a půl,“ uvedl v rozhovoru Čupr, který projekt vytvořil z odkoupeného PizzaTime, jež působil v jednom z běhů StartupYardu.

Kromě expanze na českém trhu má už společnost za sebou rozšíření byznysu také na Slovensko. „Teď jsme zhruba na sedmi desítkách tisíc objednávek měsíčně. Strop vidím v nízkých stovkách tisíc,“ poznamenal Čupr.

Další vylepšení

Ziskovosti představitelé projektu DámeJídlo.cz zatím neuvádí. Čupr však říká, že se priorita na začátku projektu nachází jinde než ve vybírání zisků. „Samozřejmě jsme v prvním roce, takže investujeme, co to jde,“ poznamenal podnikatel.

Klepněte pro větší obrázek
Zakladatel Slevomatu a DámeJídlo.cz Tomáš Čupr. Foto: E15

Do povědomí veřejnosti se Čupr dostal jako zakladatel Slevomatu. V něm má sice podíl, manažersky už ho ale neřídí. Internetový byznysmen připouští, že bude stejně postupovat i s DámeJídlo.cz.

Nový projekt chce ale stavět na základech, jež vytvořil s rozvozem jídla. K úspěchu má přispět i nová logistika. „Láká mě například rozvoz potravin. To je služba, která tu sice už částečně je, ale jde podle mě výrazně zlepšit a zjednodušit,“ naznačuje Čupr.

DámeJídlo.cz v Česku v podstatě rozjelo nový internetový byznys s rozvozem jídla. Na trhu funguje například projekt JídloTeď.cz a nově také zahraniční Foodpanda, která na trh vstoupila letos v srpnu.

Témata článku: Byznys, Web, Čtvrt miliardy, Zakladatel, Tržby, DámeJídlo, C/C, Výrazné zvýšení