Rozšířená realita se prosadí, o tom žádná, jen na obroučkách se budou skvět jiná loga než Microsoft, nebo Google. Tyto dvě firmy umí krásně vystihnout o co bude v budoucnu velký zájem. Dokáží vrazit neskutečné peníze do vývoje, vyvolat zájem médií a pak to celé zabít nedotaženým řešením, nedostupností výrobku a desetkrát vyšší cenou, než je za podobnou fíčuru trh ochotný dát. Bohužel oba dva hráči nemají jasno v cílovém zákazníkovi, kterým v případě chytrých brýlí není na prvním místě průmyslový sektor, ale obyčejný člověk. Firmy dávají přednost ověřeným technologiím, experimentuje jen málokterá. Chápu, že ze začátku je vše drahé, po dlouhá desetiletí platilo, že za nová řešení si připlatili nejdříve bohatší. Jenže dnes tu máme čínské výrobce a nic takového už neplatí. Buď se na trh uvede výrobek, který mám hotový a připravený k masovému prodeji, nebo za dva roky fabriku zavřu, protože to někdo na druhém konci světa vyrábí levněji a ve velkém. Praktiky Microsoftu a Googlu, kdy představí s tříletým předstihem nějaký nedotažený prototyp se spoustou vad nechápu. Je mi jasné, že se snaží přitáhnout vývojáře, aby při uvedení bylo co nabídnout, ale u Google glass to nefungovalo, tak nevím, proč si Microsoft myslí, že s HoloLens to bude jinak. A ta cena? To je pohřeb.
Názor byl 1× upraven, naposled 25. 11. 2016 13:43