S Indama jsem přišel do styku při třech příležitostech.1. Byl to vynikající nápad jak ušetřit náklady call centra. Na nízkou cenu manažeři slyší. Kvalita odpovědí byla, ale tragická a i opice by zvládly odpovídat líp. Při další příležitosti pro snižování nákladů se rovnou celá Indie zavřela - i zadarmo byli drazí. Smůla byla, že českých lidí zůstalo minimum(protože pomůžou Indové) a práce přibylo mnohem víc.2. Druhý vynikající nápad byl tam přesunout R&D. Přesunul se tam jeden projekt zkušebně. Tím se ale odsoudil k smrti. To se samozřejmě zjistilo až za rok když měli vydat novou verzi. Projekt se urychleně přesunul zpět a rok práce, co Indové neudělali museli Češi zvládnout za měsíc. V takto krátkém čase i česká práce nestála za nic.3. Třetí setkání je v indických restauracích, kde mají Indové smysl a jejich jídlo je vynikající. Obvyklé, ale je, že nemají normovanou pálivost(někde je "pálivé" stupeň, který se nedá sníst, jinde průměrně ostré). Tohle platí i při objednání stejného jídla ve stejné restauraci - jen jindy. Restaurace si hrají na rádoby luxus - opýskané stoly zachraňuje špinavý ubrus, zašlé zdi, špatně umyté sklo a kuchyni nechcete vidět. S kuchyní taky souvisí hygiena kdy jsem několikrát měl afty po indickém jídle. Čili opakovaný problém s kvalitou!!!
Názor byl 1× upraven, naposled 04. 02. 2017 10:41