Google se chce do roku 2020 změnit. Už nebude jen reklamní společností

Google se chce do roku 2020 změnit. Už nebude jen reklamní společností

Přestože dnes Google prodává celou plejádu produktů a služeb, nesporným faktem zůstává, že se jedná především o reklamní společnost – příjmy ze zobrazení miliard bannerů rozesetých po celém internetu loni tvořily bezmála devadesát procent jeho obratu.

Podle viceprezidenta pro cloudovou infrastrukturu Urse Hölzleho by se to však mohlo během následujících pěti let změnit a příjmy z cloudových služeb by měly reklamu překonat.

Aby se tak ale stalo, musí se změnit i Google samotný, který má sice díky sobě samému jednu z nejpropracovanějších síťových infrastruktur na světě, nicméně ji nedokáže zákazníkům prodávat tak efektivně jako mnozí další, ať už půjde o Amazon, zástup specializovaných cloudových startupů anebo třeba Microsoft, jehož byznys okolo cloudových služeb Azure stále lépe nahrazuje příjmy z Windows.

Podle Hölzleho čeká cloudový trh v následujících pěti letech ohromný rozvoj a Google toho musí využít.

Diskuze (14) Další článek: Křišťálové Lupy rozdány. Projektem roku je DVTV

Témata článku: Byznys, Cloud, Google, Reklama, Celý zástup, REK, Google+, Nesporný fakt, Reklamní společnost, Beat


Určitě si přečtěte

Už desítky let se pokoušíme odposlouchávat mozek. Rusům se podařil kousek, ze kterého vám spadne brada

Už desítky let se pokoušíme odposlouchávat mozek. Rusům se podařil kousek, ze kterého vám spadne brada

** K odposlechu mozků používáme EEG ** To má ale žalostné informační rozlišení ** Rusům pomohla počítačová neuronová síť

Jakub Čížek | 28

Biblická potopa Česka: Jak bychom dopadli, kdyby nás zatopil oceán

Biblická potopa Česka: Jak bychom dopadli, kdyby nás zatopil oceán

** Představte si biblickou potopu ** Nejprve zaniknou Děčín a Břeclav, pak i Brno a Praha ** Hlavním městem se stane Jihlava a zbytky Čechů přežijí na Kvildě

Jakub Čížek | 92