Graf týdne: Kolik IT firmy utratí za reklamu

Graf týdne: Kolik IT firmy utratí za reklamu

Za reklamu ve Spojených státech z technologických firem nejvíce utratí Microsoft, který v loňském roce na tyto účely vynaložil přes miliardu dolarů. A to jak přímo, tak přes partnery. Druhý je překvapivě Google, který se ve svých začátcích proslavil tím, že reklamu odmítal. Velkou roli v tom nicméně hraje fakt, že je vlastníkem Motorola Mobility, jež své přístroje ve Státech hodně propaguje. Apple je až čtvrtý.

Klepněte pro větší obrázek
Zdroj dat: AdAge Datacenter

Témata článku: Byznys, Reklama, IT, Graf

3 komentářů

Nejnovější komentáře

  • Jiří Švarc 29. 6. 2012 0:42:22
    Apple a Samsung žádnou reklamu nepotřebují, protože jim stačí pár soudních...
Určitě si přečtěte

Snapchat jde pomalu ke dnu a stejně tak akcie, jeho nápady už všichni zkopírovali

Snapchat jde pomalu ke dnu a stejně tak akcie, jeho nápady už všichni zkopírovali

** Snapchat se vyznačuje zaměřením hlavně na mladé uživatele a nevšedními funkcemi ** Ty nejoblíbenější už ale konkurenti zkopírovali a Snapchat tak ztrácí výhodu ** Cena akcií je už téměř na polovině původní hodnoty při vstupu na burzu

17.  7.  2017 | Javůrek Karel | 8

Vrcholí bitcoinová občanská válka. Populární kryptoměně hrozí krize nebývalých rozměrů

Vrcholí bitcoinová občanská válka. Populární kryptoměně hrozí krize nebývalých rozměrů

** Všichni chtějí rychlejší a lepší Bitcoin ** Jenže každý má trošku jiné zájmy ** Spor může už za pár dnů skončit velkou krizí

16.  7.  2017 | Čížek Jakub | 74