Hlavní tvůrci elektromobilů BMW i3 a i8 odchází do čínského startupu

Názory k článku

El Vigo  |  21. 04. 2016 01:14  |  Microsoft Windows 10 Chrome 49.0.2623.112

generalniho reditele delat bude Tvrdik (ten kripI z CSSD)
a pokud se vam neco nebude libit tak pudete vyhrabavat
do pracovniho tabora Milose Zemana kanal Dunaj Odra Labe

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dolph1888  |  21. 04. 2016 10:42  |  Microsoft Windows 10 Chrome 50.0.2661.75

Jen jestli neodešli, aby ještě nahonili nějaké $, než praskne, že ta eAuta po celém světě, automatické řízení všude do pár let, byla pouze chiméra. Už barevně vidím, jak se prodá místo 30k eAut, 1G no to jistě. S tím by totiž souvisela obrovská spotřeba barevných kovů, celá infrastruktura výměn baterií, které budou při tak masivním používání odcházet jak na běžícím páse, čili řešení jedině výměnou - nikoliv dobíjením na stanici! Celkově by stále musel zůstávat duální systém pro klasická auta (benzínová / naftová) atd. . Tohle co zkouší co si přejí, já jsem pro, chtěl bych eLetadla, eAuta, eVlaky (MAGLEV a jeho klony, kdy motor je vlastně dráha), ale také uvažuji reálně, ekonomicky.
> Ani za 10 let nebudou eAuta rozšířena tak jak si plánují. Možná za 25. Jedinou cestu v ESSR vidím jako u žárovek, stop klasickému pohonu, ode dneška si musíte koupit jen eAuto, HeiI Merkel.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
mdgarf  |  21. 04. 2016 11:49  |  Microsoft Windows 8.1 Chrome 49.0.2623.112

cinskej startup nabira lidi, jen pro predstavu
https://jobs.lever.co/faradayfuture...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor