HP se vydává na Odysseovu cestu a spojí Unix a Windows

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 23

Názory k článku

07. 12. 2011 21:54

Mě by zajímalo, proč tam v té strategii není nic o ptaformě ARM, která se začíná prosazovat i v datacentrech. Itanium používá dnes zřejmě už jenom HP, ono je to také jejich dítě, se kterým měl Intel velké plány, ale nakonec se poslušně vrátil k x86.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
07. 12. 2011 20:24

"Za nespecifikovanou částku koupila německého softwarového výrobce Hiflex . . . . . . . . . . . HP nicméně relativně levně získalo strategickou tiskovou technologii."Jak může být nespecifikovaná částka relativně levná?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
07. 12. 2011 20:14

"Drtivá většina dnešních kritických serverových aplikací běží na Unixu, což v případě HP znamená blade servery na procesorech Intel Itanium a s tím spojené systémy HP-UX a OpenVMS. Kritické aplikace mají ve firmách zásadní roli pro chod byznysu a mají nejvyšší prioritu. Musí být stoprocentně spolehlivé a neustále fungovat. Postupem času se ale kritickými aplikacemi stávají i systémy, které nezapadají do klasické definicToto nie je prvý Sedlákov článok, kde slovo "kritický" používa idiotským spôsobom. Totiž slovo "critical" sa dá preložiť aj inak ako "kritický", keďže čeština aj slovenčina sú výrazovo bohatšie jazyky ako angličtina. Týmto vás žiadam, p. Sedláku, aby ste sa konečne naučili aj alternatívne významy prekladu tohto slova (napr. "rozhodujúci/rozhodující").

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
07. 12. 2011 18:44

Takže čo sa vlastne bude diať? Mna napadajú 2 možne veci:
1.) HP-UX a openVMS sa portuje na x86
2.) HP sa postará aby windows a RH linux vedeli nativne bežať na ich HW ale hlavne aby si rozumeli s technologiami ktoré HP používa - logické (~hardwarové) partície, vedeli komunikovať s ich HMC, možno dynamické pridelovanie HW zdrojov a podobne... Ale to je samozrejme nie jednoduché, dostať tieto zmeny do windowsov a Linuxu. Ak daný OS vlastníte (vid IBM:aix, alebo v tomto prípade HP- HPUX) tak si ich upravíte ako chcete, ale napríklad pri winowse to nemusí byť jednoduché......

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
07. 12. 2011 18:20

Za nespecifikovanou částku koupila německého softwarového výrobce Hiflex.......
HP nicméně relativně levně získalo strategickou tiskovou technologii...........
WTF, tak nespecifikovanou alebo levne :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
07. 12. 2011 17:59

"Drtivá většina dnešních kritických serverových aplikací běží na Unixu..."Toto už dnes taky neplatí. Už i u kritických serverových aplikací se čím dál častěji nasazuje Linux. Stačí se podívat na burzy, kde 80 % z nich dnes běží na Linuxu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
07. 12. 2011 15:26

Co děláte s mojeid přihlašováním zase? Teď mám povolení pro "Weby Mladé fronty a.s." v mojeID účtu zbytečně dvakrát!A když klikám na logo Zive.cz chci být přesměrován na titulku Zive.cz a ne na Connect!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět

>>Drtivá většina dnešních kritických serverových aplikací běží na Unixu, což v případě HP znamená blade servery na procesorech Intel Itanium a s tím spojené systémy HP-UX a OpenVMS.OpenVMS není Unix ani Unixový systém.>>Většina aplikací, které se dostávají do této nové roviny, ale neběží na Unixu, nýbrž na platformě x86.
>>V HP věří, že právě tato kombinace a spojení Unixu a x86 bude mít strategickou a technologickou výhodu.Unix je softwarový standard a x86 je hardwarový standard, což se nijak nevylučuje. Například většina superpočítačových aplikací je pro Unix a běží na x86. Existuje více systémů certifikovaných jako UNIX, které již mnoho let podporují x86.>>Windows a Linux (Red Hat) na nich běžící pak postupně získají funkce typické pouze pro Unixové HP-UX a OpenVMS (například clusterové funkce, hardwarové partitions a další).To je spíš zbožné přání HP. Jeho systém HP-UX za RHELem zaostává. Být HP radši bych nesrovnával "clusterové funkce" u řešení Red Hatu a u HP-UX.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
07. 12. 2011 14:21

Z toho popisu mi vůbec není jasné co je na tom tak objevného a na jakou cestu se to HP vlastně vydává.Kombinovat x86 blady s Itaniovými (ať už s jakýmkoliv OS) v jednom enclosure je přece možné odjakživa a vůbec to nesouvisí s nějakým spojením Windows, UNIXu nebo OpenVMS.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor