Tak nějak jse mdoufal, že když napíšu svůj veřejný odpor proti dotacím, že i poloopice z toho pochopí, že samozřejmě se jedná o odpor k jakýmkoliv dotacím. Tedy i k dotacím na MHD, České pošty, České televizi a pod. Tedy projekty a činnosti, které souběžně lze provozovat a také se provozují privátně, soukromě.Veřejná infrastruktura, jako třeba silnice, je věc jiná. Komunikace jednoduše do soukromých rukou kompletně převézt prostě nejde, především pak komunikace městské či obecní.Provozovat je však lze pouze z peněz, vygenerovaných provozem na nich.Problém je přerozdělování, které bych já okamžitě zrušil plošně, napříč státním rozpočtem. Čímž bych okamžitě ukončil okrádání nevinných lidí. Provoz na komunikacích ročně vygeneruje trojnásobek toho, co se zpětně do výstavby a údržby komunikací vrátí. Zbytek si stát vezme kam potřebuje, kam chce. Stačí si sečíst spotřební daň z PHM, DPH z PHM, DPH z prodeje dopravních prostředků (osobní auta, motorky, nebo ostatní dopravní prostředky u neplátců DPH), DPH z navazujících služeb, jako jsou servisy, údržba vozového parku a td a td a v neposeldní řadě daně z příjmů, vygenerované z provozu na komunikacích. Najednou zjistíte, že jste překročil sumu 150 miliard Kč příjmů do státní kasy? A kolik že stát vrazí zpět do komunikací? Třetinu.To by se to stavělo za 150 miliard ročně ... jenže bohužel, je třeba nakrmit prodělečné železnice a stovky dalších zbytečných projektů a služeb, které politici stůj co stůj chtějí nabízet "zadarmo", aby si udrželi své voliče.Je tedy nutné, aby peníze, které jsou na komunikacích vygenerovány, tam také do poslední koruny zůstaly. Rázem bychom díky nim mohli mít nejlepší silnice v Evropě.