Web | Byznys | E-shopy

Lidl už brzy spustí e-shop. Čekání si můžete zkrátit hraním na obchod v mobilu

Na českém e-shopovém trhu se letos očekává významná novinka v podobě vstupu společnosti Lidl. Ta v Česku působí od roku 2003 a nyní zde provozuje 234 prodejen. Nabízí primárně potraviny, ale také různorodé spotřební zboží převážně vlastních značek. Lidl je v Česku poměrně populární, proto je možnost nákupů online již docela očekávanou událostí.

Že se Lidl u nás pustí do internetového prodeje se začalo šuškat už v loňském roce. Online prodej funguje už například v sousedním Německu. Spuštění se původně očekávalo již na jaře, nicméně na aktuálně položenou otázku, kdy se spuštění dočkáme, odpověděla Kateřina Jašková z PR oddělení společnosti: „Již brzy. Právě finišujeme.“

Co bude v nabídce? Dá se očekávat, že e-shop bude fungovat tak, jako právě u západních sousedů. Nebude tedy nabízet potraviny a tím konkurovat například společnosti Tesco a jeho rozvážkové službě iTesco. Zaměří se na prodej spotřebního sortimentu, který v prodejnách nabízí jen v rámci specializovaných týdenních akcí. V e-shopu bude zboží k dispozici neustále, navíc v daleko širší nabídce.

Dnes se však Lidl připomněl s jinou novinkou pro skalní příznivce značky, kterým nestačí v prodejnách jen nakupovat. Nově je k dispozici strategická hra My Lidl Shop, která vám možní zahrát si na manažera prodejny Lidl. Hledejte v App Store nebo Google Play.

Diskuze (20) Další článek: Na českém státním blacklistu je první hazardní web. Zatím funguje

Témata článku: Google, Web, Byznys, E-shopy, App Store, Německo, Lidl, Významná novinka, Položená otázka, Možnost nákupů, Prodejna, Česká republika, Široká nabídka, Spotřební zboží, Značka, Tesco, Sousední němec, Loňský rok, Vstup společnosti, Skalní příznivec, Očekávaná událost, Rozvážková služba, E-shop, Čekání, Internetový prodej