Lidl už brzy spustí e-shop. Čekání si můžete zkrátit hraním na obchod v mobilu

Na českém e-shopovém trhu se letos očekává významná novinka v podobě vstupu společnosti Lidl. Ta v Česku působí od roku 2003 a nyní zde provozuje 234 prodejen. Nabízí primárně potraviny, ale také různorodé spotřební zboží převážně vlastních značek. Lidl je v Česku poměrně populární, proto je možnost nákupů online již docela očekávanou událostí.

Že se Lidl u nás pustí do internetového prodeje se začalo šuškat už v loňském roce. Online prodej funguje už například v sousedním Německu. Spuštění se původně očekávalo již na jaře, nicméně na aktuálně položenou otázku, kdy se spuštění dočkáme, odpověděla Kateřina Jašková z PR oddělení společnosti: „Již brzy. Právě finišujeme.“

Co bude v nabídce? Dá se očekávat, že e-shop bude fungovat tak, jako právě u západních sousedů. Nebude tedy nabízet potraviny a tím konkurovat například společnosti Tesco a jeho rozvážkové službě iTesco. Zaměří se na prodej spotřebního sortimentu, který v prodejnách nabízí jen v rámci specializovaných týdenních akcí. V e-shopu bude zboží k dispozici neustále, navíc v daleko širší nabídce.

Dnes se však Lidl připomněl s jinou novinkou pro skalní příznivce značky, kterým nestačí v prodejnách jen nakupovat. Nově je k dispozici strategická hra My Lidl Shop, která vám možní zahrát si na manažera prodejny Lidl. Hledejte v App Store nebo Google Play.

Diskuze (20) Další článek: Na českém státním blacklistu je první hazardní web. Zatím funguje

Témata článku: Google, Web, Byznys, App Store, E-shopy, Německo, Lidl, Západní soused, Hraní, Spotřební zboží, Tesco, Značka, Prodejna, Loňský rok, Široká nabídka, Očekávaná událost, Strategická hra, Česká republika, E-shop, Internetový prodej, Položená otázka, Čekání, Možnost nákupů, Sousední němec, Skalní příznivec