Magic Leap získá i bez reálného produktu dalších 827 milionů dolarů

Magic Leap je startupem, který slibuje vývoj revolučních brýlí pro rozšířenou realitu. Na rozdíl od Oculusu Rift, který pracuje s čistě virtuální realitou, budou brýle Magic Leap promítat obraz přímo do reálného prostředí. O stejný koncept se tedy snaží i Microsoft se svým projektem HoloLens. Nyní dostane startup další finanční injekci od soukromých investorů – podle Forbes by se mělo jednat o 827 milionů dolarů.

Po částce 542 milionů minulý rok, kdy se na financování podílel i Google, tak budou investice do firmy dosahovat částky kolem 1,4 miliardy dolarů. To řadí Leap Motion mezi startupy s nejvyšším kapitálem.

Na rozdíl od brýlí z Redmondu však Magic Leap ještě neukázal ani prototyp produktu. Společnost se zatím omezuje pouze na demonstrační snímky, kdy ten poslední pochází z letošního října a má ukazovat reálné záběry z brýlí bez použití jakýchkoliv efektů.

Témata článku: Technologie, Byznys, Rozšířená realita

4 komentářů

Nejnovější komentáře

  • Alterovo Ego 15. 12. 2015 19:55:44
    Já to nechápu. Tak co to teda má být kromě toho, že někdo tahá z důvěřivců...
  • Daniel D. 14. 12. 2015 21:36:17
    Krám k ničemu.
Určitě si přečtěte

Elon Musk má další šílený nápad. Chce spojit mozek s počítačem

Elon Musk má další šílený nápad. Chce spojit mozek s počítačem

** Muskovi už nestačí Tesla a SpaceX ** Chce pochopit lidský mozek a propojit jej s A.I. ** Pomůže mu nový startup Neuralink?

Včera | Čížek Jakub | 9

Další bláznivý cíl Elona Muska: chce propojit mozek a počítač

Další bláznivý cíl Elona Muska: chce propojit mozek a počítač

** Elon Musk chce propojit nervové buňky se strojem ** Za tímto účelem založil společnost Neuralink ** Pokud uspěje, možná brzy nastane doba, kdy už nebudeme potřebovat dotykové obrazovky, klávesnice atd.

Včera | Mihulka Stanislav

Facebook chce odříznout Google od hlavního zdroje příjmů

Facebook chce odříznout Google od hlavního zdroje příjmů

** Facebook otevřel vlastní reklamní síť dalším hráčům ** Snaží se prosadit efektivnější spojení mezi vydavatelem a inzerentem ** Weby mohou dosáhnout zvýšení příjmů z reklamy až o 30 %

27.  3.  2017 | Javůrek Karel | 11