Miton investoval do projektu kulturního průvodce GoOUt.cz

Na startupové scéně se uskutečnila zajímavá investice, kterou má na svědomí skupina Miton a Enern. Jako investoři totiž koupili podíl v projektu GoOut.cz, který se snaží být univerzálním kulturním průvodcem zaměřeným hlavně na mladší publikum.

Na stránkách projektu GoOut.cz je možné nalézt přes 14 tisíc profilů umělců se sociálním aspektem, programy jednotlivých kulturních míst a vše je zapojené i do platformy umožňující jednoduchý nákup vstupenek na chystané akce. GoOut se zároveň snaží nabídnout i zajímavý průřez na chystané i uskutečněné akce. Takových pokusů vytvořit lepší Facebookové událostí bylo několik, GoOut.cz má ale už slušnou základnu v podobě 15 tisíc návštěvníků, kteří se na web podívají každý den.

Klepněte pro větší obrázek
GoOut.cz je širší platformou, která se soustředí na profily umělců s možností sledování nebo třeba přehrání videí. Základem je ale upozorňování na akce a snadný nákup vstupenek

Tým GoOut se snaží spolupracovat nejen s jednotlivými umělci, kteří mají možnost vytvoření vlastních profilů, ale také pořadateli akcí, kterých má aktuálně v databázi kolem 1 300.

Pokud jde o prodej samotných vstupenek, GoOut.cz se pochlubil i čísly – za letošní rok už přes vlastní platformu prodal přes 250 000 vstupenek, přičemž množství rychle roste a například jen za samotný říjen to bylo už 50 000 prodaných vstupenek na různé kulturní akce. Mezi partnery projektu patří i takové značky jako H&M nebo Student Agency, Galerie hlavního města Prahy, Lucerna Music Bar, Roxy a řada dalších.

Zakladatelé Vojtěch Knyttl a Vojtěch Otevřel mají v plánu expandovat s projektem i do dalších zemí, přičemž se stále chtějí zaměřovat především na kulturu a být pomocnou platformou, která se nesoustředí pouze na prodej vstupenek.

Diskuze (1) Další článek: 6 speciálních PC na doma k práci i na hraní [Vánoce 2015]

Témata článku: , , , , , , , , , , , ,