Odstartoval program Oculus Ready. Výrobci budou nabízet sestavy pro VR

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 10

Názory k článku

avatar
29. 09. 2015 20:47

Já jsem přesně takovou sestavu před dvěma měsíci koupil z druhé ruky za 24 000. Čtyřjádrový i5, 8GB RAM, GTX 970.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
26. 09. 2015 00:34

nemá infraport je to na ho . . o

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
25. 09. 2015 19:59

A k čemu bude taková sestava, když vývojáři stejně kašlou na optimalizaci her, a kolikrát je problém na stroji za 50+k kč udržet stabilních 60FPS na max detaily?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
25. 09. 2015 14:56

Nesmysl. Momentálně je na tom výkon grafických karet bídně. Pro virtuální realitu (Oculus) je potřeba vykreslit 2160×1200 bodů s frekvencí 90Hz a to bez ztráty jednoho snímku jelikož by mohl narušit celkový dojem. Ukažte mi grafiku která dokáže na nejvyšší možné nastavení grafiky her, (nebavím se o vyhlazování MSAA kdy u Crysis 3 lze nastavit až 8x) utáhnout zmiňované rozlišení o dané frekvenci? Která grafika má takový potenciál? Žádná. Až tak za šest let až se prosadí technologie jako HBM2 a podobné. V dnešní době mají grafické karty problém s vykreslením Full HD o nejvyšších možných detailech na STABILNÍCH 60 snímků (nebo prostě nativní frekvence monitoru). Proto vznikají problémy jako microstuttering, input lag, tearing,...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
25. 09. 2015 14:28

tak a ted mi reknete, je to nejak smysluplne pouzitelne tak abych mohl na svem hernim pc tohle zapojit a mel v tom napr Dooma 3, Crys.3 a podobne jiz existujici pecky a utahne to GTX 960 ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor