Oracle koupilo společnost AddThis, která sleduje dvě miliardy lidí na internetu

Oracle koupilo společnost AddThis, která sleduje dvě miliardy lidí na internetu

Společnost Oracle, respektive divize Data Cloud oznámila, že koupila analytickou společnost AddThis, která vyvíjí sociální widgety pro snadné sdílení i uložení obsahu na webu do různých sociální sítí jako je Facebook, Twitter a spousty dalších, včetně bookmarkovacích služeb. Je to další velký nákup, který doplňuje starší akvizice společností jako Datalogix nebo BlueKai v roce 2014.

Díky velkému rozšíření widgetů AddThis, které umožňují i přihlášení přes sociální profil, už služba sleduje měsíčně přes 2,1miliardy unikátních uživatelů na internetu, což jsou samozřejmě velmi hodnotná data pro marketing a reklamní trh. Společnost AddThis byla pod původním názvem Clearspirng založená už v roce 2004 a během několika let získala investice v hodnotě kolem 73 milionů dolarů od celkem 15 investorů. Produkty AddThis, za kterými stojí celkem 110 zaměstnanců, používá přes 15 milionů webových stránek na celém světě.

Oficiální hodnota akvizice nebyla oznámená, ale dle odhadů zdroje webu Techcrunch se jednalo o částku v rozmezí 100 až 200 milionů dolarů. Oracle už s AddThis nějakou dobu spolupracovalo a dle oznámení chce Oracle po sekci Data Cloud získat přesné informace o chování zákazníků a uživatelů skrze všechny mediální kanály. Oracle má v plánu pomocí vlastních nástrojů získat důležitá data, AddThis pak zase může využít výkonného hardware i softwaru od Oraclu pro efektivnější běh celé platformy.

Diskuze (8) Další článek: Konečně! Netflix už si můžete předplatit i v Česku

Témata článku: Sociální sítě, Byznys, Internet, Oracle, Akvizice, Přesná hodnota, Add, Akvizice společnosti, Spol, Sociální profil, Přesná částka, Původní zaměstnanec, Unikátní uživatel, SLE, Snadné sdílení, Widget, Reklamní trh, Reklamní platforma



Týden Živě: Nové hodinky Garmin Fēnix 7 a herní nákup století podle Microsoftu

Týden Živě: Nové hodinky Garmin Fēnix 7 a herní nákup století podle Microsoftu

** Microsoft kupuje herní společnost Activision Blizzard ** Garmin představil nové hodinky v čele s Fēnix 7 ** Souhrn událostí končícího týdne

redakce
Týden ŽivěVideo
Podvodníci v Call of Duty Warzone mají novou zábavu. Létají v autech

Podvodníci v Call of Duty Warzone mají novou zábavu. Létají v autech

Stejně aktivně, jako Activision vymýšlí obranu proti hackerům vymýšlí i hackeři nové způsoby, jak zatopit normálním hráčům.

Michal Maliarov
Call of Duty: WarzoneBattle Royale
QR kódy jsou skvělý pomocník, ale i zlý pán. Tohle jsou nejčastější podvody, které vás mohou připravit o peníze

QR kódy jsou skvělý pomocník, ale i zlý pán. Tohle jsou nejčastější podvody, které vás mohou připravit o peníze

** Čtvercový grafický kód usnadňuje život už mnoho let ** S rostoucí oblibou a využitím přibývá i podvodů ** Nejčastěji jsou podvody zaměřeny na podstrčení falešného kódu

Martin Miksa
PodvodQR kódBezpečnost
Izrael díky speciální kamufláži zařídil pro své vojáky „neviditelnost“

Izrael díky speciální kamufláži zařídil pro své vojáky „neviditelnost“

** Materiál „Kit 300“ představuje vizuální i termální kamufláž ** Dokáže zablokovat tepelné vyzařování maskovaného vojáka či třeba stroje ** Velký kus materiálu Kit 300 může ukrýt vozidlo až do velikosti Hummeru

Stanislav Mihulka
IzraelMateriálArmáda
České televize se tak moc bojí videoher, až je to směšné (komentář)

České televize se tak moc bojí videoher, až je to směšné (komentář)

** Jeden z největších obchodů historie se nedostal do hlavních zpráv ** Videohry televizím slouží jen k honění senzací, není to seriózní byznys ** České videohry jsou přitom úspěšnější než jiná kulturní díla

Lukáš Václavík
HryKomentářByznys
Zpátky ve hře. Test procesoru  Intel Core i9-12900K

Zpátky ve hře. Test procesoru Intel Core i9-12900K

Procesory Intelu pro stolní počítače si po drobném zaváhání znovu uzmuly výkonnostní prvenství ve hrách i aplikacích náročných na výpočetní jádra.

Adam Vágner
ProcesoryTestyIntel