Průzkum: Čeští blogeři se profesionalizují a vládnou jim ženy

Firmy se už nespoléhají jen na tradiční reklamní formáty, ale hledají oporu i v blogosféře. Potvrzuje to i nedávný průzkum Blogbarometr 2015 agentury DBM, do kterého se zapojila necelá pětistovka z oslovených autorů.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 
Česká blogosféra v infografice

Aktivita firem vůči české blogosféře vzrostla meziročně o třetinu. Blogeři se postupně profesionalizují a pro firmy se stávají partnery. Téměř polovinu z nich společnosti oslovují a nabízejí jim vedle širší spolupráce vzorky, produkty a pozvánky na všemožné události a akce.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
O čem se bloguje, věkové rozložení respondentů a platforma

Z genderového pohledu máme přebytek blogerek, což souvisí i s jejich obvyklými tématy. Zatímco ženy blogují spíše o módě, životním stylu, kosmetice a cestování, muži převládají u politických a technických témat.

Témata článku: Blog, Byznys, Web, Reklamní formát, Životní styl, Průzkum, Pětistovka

Určitě si přečtěte

10 konceptů, které budou měnit svět v roce 2018

10 konceptů, které budou měnit svět v roce 2018

** Analytická společnost Gartner zveřejnila technologické trendy pro příští rok ** Řada technologických novinek se dočká většího nasazení ** Vše bude zase o něco efektivnější, rychlejší a chytřejší

19.  10.  2017 | Javůrek Karel | 5