Průzkum: Čeští blogeři se profesionalizují a vládnou jim ženy

Firmy se už nespoléhají jen na tradiční reklamní formáty, ale hledají oporu i v blogosféře. Potvrzuje to i nedávný průzkum Blogbarometr 2015 agentury DBM, do kterého se zapojila necelá pětistovka z oslovených autorů.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 
Česká blogosféra v infografice

Aktivita firem vůči české blogosféře vzrostla meziročně o třetinu. Blogeři se postupně profesionalizují a pro firmy se stávají partnery. Téměř polovinu z nich společnosti oslovují a nabízejí jim vedle širší spolupráce vzorky, produkty a pozvánky na všemožné události a akce.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
O čem se bloguje, věkové rozložení respondentů a platforma

Z genderového pohledu máme přebytek blogerek, což souvisí i s jejich obvyklými tématy. Zatímco ženy blogují spíše o módě, životním stylu, kosmetice a cestování, muži převládají u politických a technických témat.

Témata článku: Byznys, Web, Blog, Pětistovka, Životní styl, Průzkum, Reklamní formát

14 komentářů

Nejnovější komentáře

  • Milan Křepelka 2. 10. 2015 7:24:58
    To snad nemůže nikoho překvapit. Jakmile jde o žvatlání, pokud možno o...
  • Viktor Loket 1. 10. 2015 8:44:02
    to bude asi tim, že nemají chlapa, tak jim nezbývá než blogovat.
  • vrty 30. 9. 2015 18:56:15
    Me by asi zajimala navstevnost techto blogu, cte je nekdo?
Určitě si přečtěte

Vyzkoušeli jsme čtyři služby pro ty, kteří nechtějí psát tweety, ale ani klasický blog

Vyzkoušeli jsme čtyři služby pro ty, kteří nechtějí psát tweety, ale ani klasický blog

** Máte něco na srdci, ale Twitter a status na Facebooku je vám málo? ** Stejně tak ale nechcete vést klasický blog? ** Vyzkoušejte skvělé Medium, Telegra.ph a další

20.  9.  2017 | Čížek Jakub | 1