Průzkum: Čeští blogeři se profesionalizují a vládnou jim ženy

Firmy se už nespoléhají jen na tradiční reklamní formáty, ale hledají oporu i v blogosféře. Potvrzuje to i nedávný průzkum Blogbarometr 2015 agentury DBM, do kterého se zapojila necelá pětistovka z oslovených autorů.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 
Česká blogosféra v infografice

Aktivita firem vůči české blogosféře vzrostla meziročně o třetinu. Blogeři se postupně profesionalizují a pro firmy se stávají partnery. Téměř polovinu z nich společnosti oslovují a nabízejí jim vedle širší spolupráce vzorky, produkty a pozvánky na všemožné události a akce.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
O čem se bloguje, věkové rozložení respondentů a platforma

Z genderového pohledu máme přebytek blogerek, což souvisí i s jejich obvyklými tématy. Zatímco ženy blogují spíše o módě, životním stylu, kosmetice a cestování, muži převládají u politických a technických témat.

Témata článku: Byznys, Web, Blog, Reklamní formát, Životní styl, Pětistovka, Průzkum

Určitě si přečtěte

Do 20 let nebude nikdo vlastnit auta, říká zkušený šéf několika automobilek

Do 20 let nebude nikdo vlastnit auta, říká zkušený šéf několika automobilek

** Bývalý šéf a expert z několika velkých automobilek se vyjádřil k budoucnosti tohoto průmyslu ** Do 20 let „nikdo“ nebude vlastnit auta ** Veškerá doprava bude řešená pomocí velkých logistických platforem

15.  11.  2017 | Javůrek Karel | 74