Slevomat spouští v Praze novou mobilní službu. Jmenuje se Hele a pokusí se nakupování slev ještě o krok zjednodušit. Mobilní aplikace zobrazí aktuální slevové akce v okolí, které platí právě dnes, takže je třeba zareagovat co nejrychleji. V podstatě jde o to, že se na Hele podíváte třeba okolo oběda a vyberete si, kam zamíříte na lacinější svačinu. Anebo odpoledne na sport, koncert a tak dále.
Mobilní Hele je jednodušší Slevomat s rezervací zaměřený především na kulturu, sport a gastronomii na poslední chvíli
Ačkoliv Hele zatím funguje jen v Praze, výhledově by měla služba zamířit i do dalších měst. Zadavatelům slevových akcí slibuje taktéž maximální jednoduchost, událost totiž budou moci registrovat přímo přes mobilní telefon.
Tým Slevomatu spouští nový projekt Hele
V Česku se spouští nový projekt instantního nakupování. Jmenuje se Hele a na svědomí jej má tým Slevomatu. Zatímco největší tuzemský slevový portál je jedničkou na trhu v nakupování dárků a cestování, Hele se bude profilovat zejména v oblasti gastronomie a zábavy. Aplikace přechází do ostrého provozu od 4. února.
“Základ projektu Hele vznikl již před šesti lety a dnes naplňuje původní vizi Slevomatu. Ten je jedničkou v oblasti hromadného nakupování. Vizí aplikace Hele je dominovat v instantním nakupování a také při objevování zážitků na poslední chvíli,” říká jeden z tvůrců projektu Jan Šromek.
Jaký je rozdíl mezi Slevomatem a aplikací Hele? Hele se má stát okamžitou inspirací, kam můžete dnes zajít. Aplikace totiž zobrazuje jen aktuální nabídku, kterou je třeba uplatnit ihned nebo v daný den. Díky tomu už zákazník nemusí ověřovat, zda je v restauraci volno. Navíc výběr je geolokalizován a uživatelé se tak primárně dozví o akcích ve svém nejbližším okolí. Kromě restaurací, barů se v aplikaci můžete těšit na kulturní nabídky a zábavu.
Hele aktuálně funguje s více než stovkou nabídek pouze v Praze. Do budoucna se počítá s rozšířením i o další města v ČR a výběrem čítající několik stovek akcí každý den. Aplikace má navíc tu výhodu, že partneři, tedy zájemci o poskytnutí slevy, mohou svou nabídku jednoduše zadat například prostřednictvím svého mobilního telefonu a ta se ihned projeví v aplikaci.
Šromek k tomu doplňuje: “Restaurace a bary tak mohou tímto způsobem upozornit například i na své ‘Happy Hours’ nebo pokud mají zrovna v podniku prázdno. Očekáváme, že Hele bude mít do konce tohoto roku 15 000 objednávek měsíčně” dodal Šromek.
Hele je dostupné v operačních systémech iOS a Android. Nákup i uplatnění objednávek probíhá přímo v aplikaci. Zákazník se následně pouze prokáže obsluze potvrzením v mobilu nebo jménem rezervace.
Hele, co zajít třeba sem!
Proč se nová služba jmenuje právě Hele? “Výraz ‘hele’ funguje univerzálně, když chce člověk něco zajímavého říct nebo ukázat a stejně univerzálně by měla fungovat i aplikace samotná,” vysvětluje Šromek.