Snap prodal přes 150 tisíc brýlí Spectacles s integrovanou kamerou

Na konci minulého roku spustila společnost Snap (dříve Snapchat) prodej jednoduchých stylových brýlí Spectacles, které obsahují integrovanou levnou kameru pro zachycení krátkých videí, jež lze posléze sdílet přes mobilní aplikaci. Nyní šéf Evan Spiegel poprvé prozradil prodejní čísla.

Podle oficiálních informací se Snapu podařilo doposud prodat přes 150 tisíc brýlí Spectacles. Otázkou pochopitelně je, jestli je to hodně nebo málo. Jedná se totiž o první hardwarový produkt společnosti, která je primárně tvořená jednou mobilní aplikací, respektive speciální sociální sítí.

Eva Spiegel se snaží prodeje srovnávat například s prvním iPodem, jehož prodeje byly ještě menší. Pro Snap je hardware důležitá budoucnost pro následující dekádu a právě díky propojení hardwaru a softwaru chce uživatelům dodat kompletní zážitek.

Zatím není jasné, zda má Snap v plánu představit novou generaci brýlí nebo produkt zcela nové kategorie, ale je jisté, že už to nebude mít tak lehké jako v minulosti. Je už totiž na veřejné burze a každý přehmat je pečlivě sledován a může způsobit značné problémy pro celou společnost. Akcie Snapu jsou nyní navíc stále pod úrovní 15 dolarů, zatímco při vstupu na burzu měly hodnotu přes 27 dolarů.

Jak fungují Snap Spectacles:

Témata článku: Hardware, Snapchat, Sociální sítě, Mobilní aplikace, Brýle, iPod, Prodej, Evan Spiegel, Oficiální informace, Nová generace, Veřejná burza, Minulý rok, Aplikace, Spectacles, Celá společnost, Krátké video, První iPod, Kamera, Akcie, Značný problém, Snap Spectacles, Společnost Snap, Snap, Dolar, Integrovaná kamera