Tesla chce vytvořit vlastní platformu pro streamovanou hudbu, už je v jednání s vydavateli

Streamovaná hudbu je stále populárnější a vlastní platformy má Google, Apple i Amazon. Největším platformou ale stále zůstává Spotify, která už má 140 milionů uživatelů, přičemž 50 milionů z nich si platí pravidelné předplatné. Jak to ale vypadá dle zjištění webu Recode, vlastní platformu si chce zřídit i výrobce elektromobilů Tesla.

Podle informací už zástupci Tesly jednají s největšími hudebními vydavatelstvími o možném licencování jejich hudby pro použití přímo v elektromobilech Tesla přímou cestou. Tesla by tak měla vlastní platformu pro streamovanou hudbu a nabídla by zákazníkům na výběr zase o něco více, než jen pouhou kompatibilitu s již stávajícími systémy.

A jaký je k tomu důvod? Tesla by nejspíše mohla ušetřit na poplatcích a například prodávat všechny elektromobily s již předplacenou neomezenou hudební knihovnou. Vzhledem k tomu, jak malé náklady to jsou vůči ceně celého auta, by to mohl být efektivní marketingový tah, který může zase o něco zvýšit konkurenceschopnost s minimálním zvýšením nákladů.

Ostatně stačí si uvědomit například současný princip toho, že Tesla nabízí "téměř" neomezené nabíjení zdarma v Superchargerech pro všechny elektromobily Model S.

Váš názor Další článek: Youtube zavedl nový formát videí VR180. Můžete se v něm hýbat, ale nic nezmeškáte

Témata článku: Spotify, Hudba, filmy, seriály, Tesla Motors, Google Play Music, Apple Music, Streamovaná hudba, Roční tarif, Nový elektromobil, Jed, Recode, VLA, Supercharger, Streamovací služba, Pravidelné předplatné, Zjištění, Tesla, CFC, Tesla Elon Musk, Web recode, Tesla S, Neuvěřitelný růst, Elektromobil, Vydavatel

Jízdní řády Bileto
Aktuální číslo časopisu Computer

Megatest: 13 grafických karet

Srovnání 7 dokovacích stanic s USB-C

Jak na perfektní noční fotografie

Kvalitní zdroje informací pro sebevzdělávání