Twitter zvažuje placenou prémiovou verzi, byla by zaměřená na profesionály

Twitter zvažuje placenou prémiovou verzi, byla by zaměřená na profesionály

Twitteru se stále nedaří vyřešit finanční otázku a je tak stále ve ztrátě. Problém je hlavně v tom, že se mu nedaří nabírat další uživatele a ani s 319 miliony uživatelů, kteří ho použijí každý den (byť téměř 50 milionů z nich jsou dle výzkumu boti), nedokáže být ziskový. Zvažuje tak nové možnosti a mezi nejnovější patří i zpoplatnění.

Běžný uživatel se nemusí ničeho bát, pro něj by byl Twitter i nadále zdarma. Dle informací Reuters, vedení Twitteru zvažuje zpoplatnění pouze pro profesionály, kteří používají aplikaci Tweetdeck. Jednalo by se tak například o marketingové experty, novináře, analytiky a podobně, přičemž lze očekávat, že by měly i přístup k podrobnějším informacím o statistikách, podobně jako to mají ty největší analytické a marketingové firmy.

Placená varianta by také mohla nabídnout stream bez reklamních tweetů, což by jistě zaujalo i běžné uživatele. Je otázkou, jaké by Twitter nastavil ceny, ale lze předpokládat, že by to z pohledu příjmů a zisků mohlo alespoň trochu pomoci i přes to, že se uživatelská báze zvětšuje jen velmi pomalu.

Diskuze (4) Další článek: Microsoft se cpe do aut. Jeho Cortana už mluví v BMW a Nissan s Toyotou budou následovat

Témata článku: Byznys, Sociální sítě, Twitter, Verze, Reuters, Tweetdeck, Báze, Profesionál

Aktuální číslo časopisu Computer

Megatest: 13 grafických karet

Srovnání 7 dokovacích stanic s USB-C

Jak na perfektní noční fotografie

Kvalitní zdroje informací pro sebevzdělávání