to je tak dobrý pro lidi co žijou v centru Londýna nebo Paříže, MHD po ruce, práci u MHD, z volnočasových aktivit mají akorát tak bary za rohem a děti jim sedí na zadku u PC, max. dojedou na kroužek busem. a mají pevný denní rozvrh, nic nedělají impulzivně a auto fakt potřebujou max v sobotu.
Jinak představa že se změní počet poruch u aut, že poklesne, tak nevím, u některých typů je už dneska víc poruch elektronických než mechanických. a jestli bude kvalita součástek stejná jako v PC i ve "značkových", tak potěš koště. Mám strach, jak udrží kvalitu až to začnou sekat po milionech, zmizí postupně dotace na ekektromobily a bude nastavený tvrdý tržní prostředí i v elektroautech a bude např. od manažerů příkaz ušetřit dolar na určitý součástce.
osobně mě tohle nebere z důvodu omezení svobody pohybu a omezení organizace mýho volnýho času, když budu závislý na nějakým harmonogramu. tahle můžem zůstat třeba na lyžích o hodinu déle než se plánovalo, neplánovaně odbočit třeba k rodičům po cestě zpět, páč je problém a přijet domů o dvě hodiny déle. nebo po cestě z práce vyzvednou těžký balík o kterým sem ráno nevěděl apod.