Adobe nakupovalo. Za 1,68 miliardy dolarů získalo e-shopový systém Magento

Adobe nakupovalo. Za 1,68 miliardy dolarů získalo e-shopový systém Magento

Společnost Adobe se rozhodla rozšířit portfolio produktů a to rovnou nejrychlejší cestou – akvizicí Magento CMS, což je populární e-shopový systém.

Magento je na trhu už od roku 2008 a během historie se stalo jedním z nejpoužívanějších e-shopových systémů, který aktuálně zajišťuje obrat více než 155 miliard dolarů v rámci všech e-shopů, jež ho používají. Mezi velké konkurenty v této oblasti patří například PrestaShop, WooCommerce, Shopify a další. Seznam e-shopových CMS lze nalézt na Wikipedii.

Magento je k dispozici ve dvou variantách – open source, kdy si každý může upravit a doprogramovat, co potřebuje. Ve druhé verzi zajišťuje vše Magento, takže si majitel e-shopu platí pouze pravidelný poplatek a příplatky za konkrétní funkčnosti.

Adobe za Magento zaplatilo 1,68 miliardy dolarů, přičemž celý obchod by měl být dle odhadů dokončen do konce třetího čtvrtletí tohoto roku. Jedná se o třetí největší akvizici Adobe a firma má s Magento velké plány. Chce totiž ještě více zaútočit na trh s internetovým nakupováním, kde už nabízí řešení Experience Cloud. Může tak nabídnout kompletní balík i s analytikou, zpracováním reklam i marketingem firmy.

Diskuze (5) Další článek: Herní a odolný, takový je nový TUF, říká o svém novém notebooku Asus

Témata článku: Open source, Wikipedia, Akvizice, E-shopy, Adobe, Systém, Internetové nakupování, Nejrychlejší cesta, Poplatek, Celý obchod, Velký konkurent, PrestaShop, Třetí čtvrtletí, Kompletní balík, E-shop, Magenta, Druhá verze, Miliarda dolarů, Dolar, Velký plán