Společnost Adobe se rozhodla rozšířit portfolio produktů a to rovnou nejrychlejší cestou – akvizicí Magento CMS, což je populární e-shopový systém.
Adobe vytvořilo snový nástroj pro tvůrce reklam: Master Plan sám navrhne celou kampaň
Magento je na trhu už od roku 2008 a během historie se stalo jedním z nejpoužívanějších e-shopových systémů, který aktuálně zajišťuje obrat více než 155 miliard dolarů v rámci všech e-shopů, jež ho používají. Mezi velké konkurenty v této oblasti patří například PrestaShop, WooCommerce, Shopify a další. Seznam e-shopových CMS lze nalézt na Wikipedii.
Magento je k dispozici ve dvou variantách – open source, kdy si každý může upravit a doprogramovat, co potřebuje. Ve druhé verzi zajišťuje vše Magento, takže si majitel e-shopu platí pouze pravidelný poplatek a příplatky za konkrétní funkčnosti.
Adobe za Magento zaplatilo 1,68 miliardy dolarů, přičemž celý obchod by měl být dle odhadů dokončen do konce třetího čtvrtletí tohoto roku. Jedná se o třetí největší akvizici Adobe a firma má s Magento velké plány. Chce totiž ještě více zaútočit na trh s internetovým nakupováním, kde už nabízí řešení Experience Cloud. Může tak nabídnout kompletní balík i s analytikou, zpracováním reklam i marketingem firmy.
LEGENDY: Adobe Photoshop – jeden program vládne všem