Američan navrhuje, aby nám Facebook platil za to, že ho používáme

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 26

Názory k článku

26. 06. 2020 15:07

.. a koho tyhle nazory nejakeho americana zajimaji. Mozna by nam ale mohl platit za to, abysme si je alespon precetli ;).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
24. 06. 2020 08:27

Tak to holt dopadá, když blb (levičácké nefachčenko) dostane "myšlenku". Příště ho napadne, proč by se ty peníze neměli rovnou sebrat bohatým, když je přece oni sami nikdy nemohou spotřebovat. Přesně z téhle levičácké líhně ten pomatenec (lépe řečeno zloděj) je.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
23. 06. 2020 20:39

Super myšlenka. hned si může založit vlastní služby. Jsem zvědavý, kolik se mu tam přihlásí lidí...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
23. 06. 2020 14:05

Nevidím v tom problém. Každý u svého profilu nastaví cenu, na jakou si jej cení, FB se rozhodne, jestli tuto cenu bude akceptovat, nebo profil jednoduše smaže. Problem solved.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
23. 06. 2020 13:38

Jaron Lanier - data dignity

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
23. 06. 2020 13:05

FB neni jen to co tam kdo da, FB aktivne shani data z webu, kde jaka app a kdejaky web se zaprodal a predava data daldalsi vec jsou odvozena data, to ze nekdo da obrazek na FB, dobre dal ho tam dobrovolne a FB ho muze pozivat. Nicmene FB zajima co je na obrazku a podle toho oznacuje uzivatele. takove "cteni" mezi radky dokaze nashormazdit hodne relevantnich dat a to se pak clovek divi...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
23. 06. 2020 10:43

Andrew Yang není politický komentátor, ale neúspěšný kandidát na amerického prezidenta, který chtěl zvítězit tím, že každému američanovi bude rozdávat peníze. Prostě tragická figurka.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
23. 06. 2020 09:56

Tohle muj selsky rozum nebere - je to jako kdyby nekdo pro mne dobrovolne pracoval zadarmo (staz), a pak by jednoho dne rekl, ze mu mam za jeho cas platit.. A ja mu reknu, ze ho ale nepotrebuji, ze se na to misto hlasi zadarmo x dalsich lidi.. Takze ten nekdo se obrati na soud, ktery prikaze, ze musim povinne nekomu platit za jeho cas, i kdyz ho nepotrebuju.. (protoze on tvrdi, ze ho potrebuju)..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
23. 06. 2020 09:38

"která by z uživatelských dat udělala zboží, z jehož využívání máte právo na nějaký ten desátek"Tak fajn uživatelé, včetně pana podnikatele. Pracovní doba 8:00-16:30, půlhodina na oběd, obsah budete vymýšlet na základě poźadavků nadřízených. Pokud ne, pak výpověď. Počkat.. to jsme se vlastně dostali tam, kde většina z nás včetně pana podnikatele je už teď. :D Jenže pane podnikateli, plat dostanete až za to co po vás někdo něco chce. To už znáte ne? Nebo že by jste přišel k zákazníkovi, udělal tam co vy uznáte za vhodné aniž by o to zákazník stál a ještě chtěl zaplatit? To tak snad zmrskat rákoskou a ne zaplatit

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
23. 06. 2020 09:28

Tak každý si může založit vlastní síť, kde bude platit uživatelům. Určitě by tak přetáhla uživatele facebooku a ten zkrachoval.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
23. 06. 2020 09:13

mali sme zostat pri IM len pridat moznost odosielania velkoobjemovych suborov, videohovory/mosty, skupinove videohovory a v ramci IM by mohla fungovat aj akasy "socialna siet" typu inst ci fcb, ale bez tychto dvoch, teda to je vlastne jeden... a pod. socialnych sra...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
23. 06. 2020 08:54

Důležité je, aby si lidé uvědomili, že nejsou zákazníky těchto internetových společností. Zákazníky jsou marketingová oddělení velkých firem. A uživatel není nic než produkt, který je prodáván.Jádrem problému je digitální marketing samotný - ohromná černá díra, která absolutně nic neprodukuje. Legistlativa na cílený digitální marketing nebyla připravená. Kdyby se podařilo prosadit regulace, které by tento nesmyslný model znemožnily, bylo by to jenom ku prospěchu věci.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
23. 06. 2020 08:31

Ono by chtělo pak stanovit jednotný ceník. Data která lidé publikují nejsou stejně cenná. A věřím že by tímto směrem byla spousta žalob z diskriminace a vědomého či nevědomého přeceňování.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor