Apple nezveřejňuje prodeje chytrých hodinek Watch, které stále patří do skupiny „Ostatní“ v rámci pravidelných finančních výsledků. Analytici se ale i přes to pokusili odhadnout, jakých prodejů dosahují, především díky statistikám z klasických distribučních kanálů.
Vybrali jsme 13 povedených chytrých hodinek a náramků. Nejen pod vánoční stromek
Za třetí čtvrtletí tohoto roku dle těchto analýz prodal Apple asi 4,2 milionu hodinek Watch, což je meziroční zvýšení o 54 % (sám Tim Cook prozradil, že to bylo přes 50 %). Apple si tak v oblasti chytrých hodinek drží druhou pozici s 13,1% tržním podílem, zatímco minulý rok to bylo 10 %.

Největším prodejcem je Xiaomi, které dle odhadů za stejné čtvrtletí prodalo 6,9 milionů hodinek a drží si 21,5% podíl na trhu. Xiaomi ale masivně roste, oproti minulému roku stouply prodeje o 90,9 %. Třetí pozici si sice stále drží Fitbit, ale oproti výše zmíněným a Samsungu meziročně ztratil 3,1 %. Huawei totiž meziročně prodal o 20,3 % více a Samsung dokonce o 91 %.

Vzhledem k cenám lze předpokládat, že v rámci tržeb je Apple jedničkou, ale bude rozhodně zajímavé sledovat, jak se podaří Samsungu probojovat na vyšší místo a jestli Fitbit přežije válku s tak silnými konkurenty.
Dočkali jsme se. Dorazily Apple Watch. Proč je o Series 4 takový zájem?